• خانه
  • وبلاگ
  • هزینه ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
هزینه ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

هزینه ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/11

ارتوكین تراپی روشی مدرن برای درمان بیماریهای مفاصل و تاندون‌ها است. در این روش، پروتئینها و عوامل رشد از خون بیمار استخراج، و محلول حاصله از پردازش آنها، به بدن بیمار تزریق می‌شود.اثربخشی درمان با ارتوكین توسط نتایج آزمایشات بالینی، تستهای آزمایشگاهی، تجربیات پزشكان و پژوهشگران در ادبیات علمی پشتیبانی می‌شود.

هزینه ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه ارتوكین تراپی را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ارتوكین تراپی و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله معایب ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - كیت ارتوكین - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - آمپول ارتوكین همراه ما باشید.

هزینه ارتوكین تراپی در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه ارتوكین تراپی با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی معایب ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - كیت ارتوكین - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - آمپول ارتوكین در این مطلب پاسخ دهیم .


nAfUue8HFv

درمان با ارتوكین یا ریگنوكین (Regenokine) یك روش درمانی منحصر به فرد است كه توسط دانشمند و جراح ستون فقرات آلمانی دكتر پیتر وهلینگ (Peter Wehling)، طراحی شده و از سال ۱۹۹۸ مورد استفاده قرار گرفته است.
درمان ارتوكین یك روش ضد التهابی ایمن، موثر و پشتگرم به تحقیقات بالینی دقیق، و تجربه جهانی است، و در از بین بردن درد و التهاب مفاصل موثر است.
ارتوكین درمانی یك روش كاملا اتولوگ است و بدون نیاز به هر گونه ماده شیمیایی، پروتئینهای ضد التهاب و سایر عوامل شفابخش خون خود فرد را استخراج، و به مفاصل آسیب دیده تزریق می‌كند.
این روش، در درمان آرتروز و تحلیل مفاصل، دردهای كمر، مقابله با اثرات تغییرات دژنراتیو در مفاصل بین مهره‌ای ستون فقرات، التهاب ریشه عصب، و همچنین در مورد درمان آسیبهای عضلانی و تاندونی اثربخش بوده است.
از ارتوكین به صورت موفقیت آمیزی برای درمان پارگی مینیسك، آرتروز، پارگی ACL (رباط صلیبی قدامی)، و MCL (رباط جانبی داخلی) ناشی از آسیبهای ورزشی استفاده می‌شود.
ارتوكین تراپی در مشهد توسط دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپدی انجام میشود و بیماران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، رزرو نوبت را در سایت دكتر به صورت آنلاین انجام دهند.
هزینه درمان با ارتوكین به نوع مشكل، شدت آن، تعداد جلسات، و تعداد كیتهای مورد نیاز بستگی دارد.
كیتهای ارتوكین ساخت آلمان هستند و با توجه به نوسانات ارز، تعیین دقیق قیمت هر كیت از قبل ممكن نیست.
هر كیت برای استفاده در یك یا دو جلسه مناسب است و با توجه به اینكه برای افزایش دقت تزریق، پزشك از نوعی تصویربرداری (معمولا سونوگرافی) استفاده می‌كند، هزینه تزریق آن نسبت به سایر تزریقات مقداری بالاتر است.
 شما عزیزان می توانید جهت تعیین مبلغ دقیق هزینه ارتوكین تراپی با مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده تماس بگیرید

 

هزینه ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه ارتوكین تراپی و معایب ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - كیت ارتوكین - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - آمپول ارتوكین كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.