هزینه prp | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/11

PRP بهترین نتیجه را برای درمان كشیدگی و رگ به رگ شدن مزمن تاندون‌ها و رباط‌هایی به دست می‌دهد كه دیگر روش‌های غیرجراحی برای درمان آنها موثر نبوده است.

هزینه prp | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه prp را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه prp و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر- هزینه پی آر پی در مشهد - كلینیك تخصصی prp زانو همراه ما باشید.

هزینه prp در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه prp با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر- هزینه پی آر پی در مشهد - كلینیك تخصصی prp زانو در این مطلب پاسخ دهیم .

8EouEorsyS

پلاسمای سرشار از پلاكت (PRP) از خون خود بیمار تهیه می‌شود. خون عمدتاً از مایعی به نام پلاسما تشكیل می‌شود، اما حاوی مقدار اندكی ذرات جامد، یعنی گلبول قرمز، گلبول سفید و پلاكت، نیز هست. پلاكت‌ها برای لخته شدن خون بسیار مهم‌اند. البته پلاكت حاوی صدها پروتئین به نام فاكتورهای رشد نیز هست كه برای التیام دادن آسیب دیدگی‌ها بسیار اهمیت دارند. محلول PRP حاوی پلاسما با غلظت بالای پلاكت است. تزریق پی آر پی با هدف بهره‌گیری از ویژگی‌های التیام‌بخشی طبیعی خون در فرایند ترمیم غضروف، تاندون، رباط، عضله یا حتی استخوان آسیب دیده انجام می‌شود.
شماری از بیماری‌های قابل درمان به روش پی آر پی عبارت است
فتق دیسك كمر
آسیب دیدگی تاندون روتاتور كاف شانه، مانند ضخیم شدن بخشی از تاندون
ناپایداری و درد شانه
آرنج تنیس بازان و گلف بازان (تنیس البو)
ناپایداری و كشیدگی زانو
سندرم پاتلوفمورال و التهاب تاندون كشكك زانو
پیچ خوردن مچ پا
التهاب تاندون آشیل و التهاب رباط كف پا (پلانتار فاسیا)
آرتروز زانو، مفصل ران و آرتروز مفصل‌های دیگر
سندرم گیر افتادن عصب، مانند سندرم تونل كارپال
درد و نقص عملكرد مفصل ساكروایلیاك
درد و نقص عملكرد مفصل فاست مهره‌های گردن و كمر
به علاوه پی آر پی به دلیل برانگیختن فرایند التیام‌بخشی غضروف و كاهش درد و ناپایداری برای درمان بسیاری از انواع آرتروز، از قبیل موارد زیر نیز مفید است:
آرتروز زانو
آرتروز مفصل ران
آرتروز شانه
آرتروز مچ پا
هزینه PRP
هزینه انجام پی آر پی PRP  بسته به محدوده جغرافیایی ، مركز درمانی ، نوع و تعداد كیت مصرفی متغیر خواهد بود.
ودو نكته بسیار مهم در عمل پی آر پی  PRP   استفاده از كیت های مرغوب و آماده سازی پی آر پی PRP  به روش صحیح است تا بالاترین درجه خلوص پلاكت حاصل شده و كمترین آسیب به پلاكت ها وارد شود.
برای مشاوره قبل از درمان با روش PRP و دیگر روش های درمانی و همچنین اطلاع از هزینه درمان می توانید با شماره تماس ذكر شده كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده با ما در ارتباط باشید

هزینه prp | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه prp و بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر- هزینه پی آر پی در مشهد - كلینیك تخصصی prp زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.