هزینه عمل prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/13

پی آر پی زانو یكی از موثرترین روش‌های درمانی است. این روش با اثرگذاری 85 درصدی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌است. اگر روش‌های ابتدایی درمان مانند فیزیوتراپی كمكی به كاهش درد و بهبود وضعیت مفصل زانو نكند، در این صورت PRP یكی از بهترین گزینه‌ها برای به تعویق انداختن انجام عمل جراحی خواهد بود.

هزینه عمل prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه عمل prp زانو را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل prp زانو و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - نظرات در مورد prp زانو - نحوه انجام prp زانو - عوارض prp زانو - قیمت كیت - پی آر پی - قیمت كیت prp استاندارد - مراقبت های بعد از prp زانو - هزینه تزریق شانه همراه ما باشید.

هزینه عمل prp زانو در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه عمل prp زانو با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - نظرات در مورد prp زانو - نحوه انجام prp زانو - عوارض prp زانو - قیمت كیت - پی آر پی - قیمت كیت prp استاندارد - مراقبت های بعد از prp زانو - هزینه تزریق شانه در این مطلب پاسخ دهیم .

VysIHx8Usf

تزریق PRP در زانو در افرادی كه آرتروز زانو درجه 2 و 3 دارند در 80 درصد موارد پاسخ مثبت داده است، و اثرات آن تا 9 ماه باقی مانده است، كه در این میزان درد در بیمار كاهش می یابد. در این روش در سلول های فعالی كه به روند ترمیم كمك می كنند را از خون جدا كرده و با غلظت بالا و كنترل شده و متناسب با شدت بیماری آن را در مفصل تزریق می كنند. باید بدانید برای تزریق PRP زانو حداقل 3 تزریق با فاصله زمانی 3 الی 4 هفته می باشد كه می تواند به روند بیماری كمك كند.
نحوه انجام تزریق PRP
نحوه تزریق به این صورت است كه ابتدا مناطق دردناك شناسایی و علامت گذاری خواهند شد. پزشك محل تزریق استریل و بی حس می كند. PRP به محل آسیب دیده تزریق خواهد شد. این تزریق باعث ایجاد التهابات خفیفی خواهد شد و خود به معنای شروع فرآیند درمان می باشد. تزریق PRP به صورت سرپایی انجام می گیرد كه در آن ابتدا از بیمار خون گرفته می شود، سپس محلول PRP آماده شده به محل تزریق خواهد شد. پروتئین های موجود در PRP پیام هایی را برای جذب سلول های دیگر مانند فیبروسیت‌ها Fibrinocytes ارسال می‌كنند.
مزایا روش پی آر پی
به علت استفاده از پلاسمای خون خود بیمار موجب تحریك و تسریع بهبود كمك خواهد كرد.
این روش درمانی جز درمان های غیر تهاجمی و جایگزینی مناسب برای جراحی است.
خطرات و عوارض این روش بسیار كم است.
این روش باعث التیام دراز مدت آسیب دیدگی خواهد شد.
تزریق PRP برای درمان چه بیماری هایی قابل استفاده است ؟
درمان خارپاشنه
آرتروز درجه 1 تا 3
پارگی درجه 2 و 3 مینیسك زانو
پارگی رباط صلیبی زانو
كندرومالاسی یا زانو درد جوانان
تاندونیت های شانه و درد های مزمن آن
آرنج تنیس بازان مقاوم به درمان
قیمت PRP زانو
می توان گفت كه پی آر پی جز درمان های نسبتا گران محسوب می شود. اما به علت داشتن مزایای زیاد و عوارض ناچیز جز بهترین گزینه های درمان به شمار می آید. هزینه و قیمت PRP زانو در بیماران مختلف متفاوت است و به تعداد و گستردگی بخش های درمان وابسته است. همچنین هزینه PRP به تخصص و تجربه پزشك نیز بستگی دارد. بنابراین جهت اطلاع دقیق از هزینه پی آر پی و یا مشاوره قبل از درمان به پزشك متخصص ارتوپدی دكتر سید سعید مهاجرزاده از طریق شماره تماس ذكر شده تماس بگیرید

هزینه عمل prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه عمل prp زانو و بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - نظرات در مورد prp زانو - نحوه انجام prp زانو - عوارض prp زانو - قیمت كیت - پی آر پی - قیمت كیت prp استاندارد - مراقبت های بعد از prp زانو - هزینه تزریق شانه كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.