• خانه
  • وبلاگ
  • مركز پی آر پی زانو در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
مركز پی آر پی زانو در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

مركز پی آر پی زانو در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/09/17

با توجه به نتایج تحقیقات گسترده در حوزه كاربرد ها و اثرگذاری PRP می توان گفت كه تزریق پی آر پی در درمان بسیاری از آسیب ها موثر می باشد.برای بهبود و درمان مشكلات مختلفی كه برای زانو پیش می آیند، می توان از روش تزریق PRP بهره برد.

مركز پی آر پی زانو در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  مركز پی آر پی زانو در مشهد و موضوعات پرجستجوی بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - تزریق ژل زانو در مشهد - قیمت پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی مو در مشهد - مراقبت بعد از پی آر پی زانو - كیا بعد تزریق آمپول به زانو خوب شدن- Prp مینیسك - درمان پارگ خواهیم پرداخت.

مركز پی آر پی زانو در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به مركز پی آر پی زانو در مشهد و پرسش هایی بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - تزریق ژل زانو در مشهد - قیمت پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی مو در مشهد - مراقبت بعد از پی آر پی زانو - كیا بعد تزریق آمپول به زانو خوب شدن- Prp مینیسك - درمان پارگ بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


SKztve467n

كنترل درد مزمن زانو كار ساده‌ای نیست، اما بسیاری از افراد آنقدر درد دارند كه مجبور می‌شوند فعالیت‌های روزانه خود را محدود كنند. زانو و سیستم عصبی آن ساختاری پیچیده است و بسیاری از بیماران مبتلا به درد مزمن لزوما گزینه مناسبی برای عمل جراحی نیستند. در برخی موارد، ممكن است جراحی به علت عوامل محدود كننده دیگری مانند بیماری‌های قبلی یا احتمال موفقیت پایین در مقایسه با عوارض احتمالی امكان پذیر نباشد. در این موارد، هنگامی كه درمان‌های محافظه كارانه تر تاثیری نداشته باشند ، پلاكت درمانی یا تزریق پی ‌آر‌پی به زانو ممكن است گزینه بسیار خوبی برای از بین بردن درد و كاهش التهاب باشد.
در سال‌های اخیر، پزشكان متوجه شده‌اند كه بدن توانایی ترمیم خود را دارد. پلاكت درمانی روش درمانی است كه می‌تواند این توانایی را به خدمت گرفته و عوامل طبیعی رشد بدن را كه بدن برای ترمیم بافت استفاده می‌كند، تقویت كند.پزشكان پس از آن كه شرایط بیماری كه زانو دردر را دارد ارزیابی كرده و علت درد زانوی او را تشخیص دادند، درباره نحوه درمان او تصمیم گیری خواهند كرد. بسیاری از پزشكان تا مجبور نباشند از جراحی استفاده كنند ترجیح می‌دهند روش درمان محافظه‌كارانه‌ای را برای درمان انتخاب كنند. این روش‌های محافظه‌كارانه می‌تواند شامل تجویزداروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs)، فیزیوتراپی یا كایروپراكتیك، درمان با پلاسمای غنی از پلاكت ( پلاكت درمانی یا پی ‌آر‌پی) واستفاده از روش‌های اصلاح رفتار مانند روش‎های بیوفیدبك و آرام سازی یا مراقبه باشد. بهترین پزشكان قبل از این كه به سراغ جراحی بروند ، این گزینه‌ها را امتحان می‌كنند.
در كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپد پس از معاینه دقیق بیمار براساس سن بیمار و شدت بیماری بهترین روش‌های درمانی را توصیه خواهند كرد.
چه كسی كاندیدای مناسبی برای این درمان است؟
در بسیاری از موارد، تزریق پی ‌آر‌پی به زانو برای زانو دردی كه در اثر آرتروز یا آسیب‌های ورزشی باشد مفیید است. سایر علل شایع زانو درد و تاثیر پی ‌آر‌پی برای ان‌ها را در زیر شرح داده‌ایم. یك فرد در صورتی می‌تواند نامزد خوبی برای انجام پی ‌آر‌پی باشد كه علائم ارتروز یا استئوارتریت زانوی او با روش‌های متداول مانند استفاده از داروهای ضد التهاب، تزریق كورتیزون، فیزیوتراپی و طب فیزیكی قابل كنترل نباشد.
اگر شما علاقه‌مند به پلاكت درمانی باشید ، ابتدا باید با پزشكی كه در این زمینه متخصص است مشورت كنید. پزشك به شما كمك خواهد كرد تا بفهمید ایا پلاكت درمانی یا روش درمانی دیگری از میان درمان‌های جوانسازی و احیا برای شما و مشكل شما مناسب هست یا نه. از آنجایی كه مشكلات مختلفی موجب درد می‌شوند كه برای درمان بعضی از آن‌ها می‌توان از روش‌های درمانی احیا كننده استفاده كرد، تشخیص دقیق بیماری به شما در تصمیم گیری در مورد مناسب‌ترین روش درمانی كمك خواهد كرد. پزشكان ابتدا با بیمار صحبت می‌كنند و با تمركز بر ناحیه درد از بیمار اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها، رژیم غذایی و سوابق پزشكی، از جمله آسیب‌دیدگی‌های قبلی كسب می‌كنند.
برای برقراری ارتباط با دكتر سید سعید مهاجرزاده، متخصص ارتوپد و دارای بورد تخصصی آسیب های ورزشی با شماره تلفن ذكر شده تماس بگیرید.
سوالاتی كه از بیمار می‌شود شامل موارد زیر است:
• مشكل بیمار چیست؟
• علائم بیمار چیست؟
• ایا قبلا اقدام به درمان نموده است یا خیر؟
پس از آن، گام بعدی یك معاینه دقیق است. پزشك ظاهر زانو را معاینه می‌كند زیرا هر گونه تورم و یا تغییر شكل ظاهری می‌تواند سرنخی از منبع درد به دست دهد. همچنین معایناتی ، مانند تست عصب واگ و تست استرس واروس و تست لاكمن برای بررسی احتمال آسیب‌دیدگی رباط‌ها روی مفصل انجام می‌شوند. در مواردی كه معاینه فیزیكی یا گفتگو با بیمار احتمال اسیب دیدگی استخوان را نشان دهد، پزشك ممكن است تصویربرداری با اشعه ایكس را تجویز كند. برای زانو دردی كه به نظر در اثر اسیب دیدگی بافت نرم ایجاد شده باشد انجام ام ار آی ممكن است كمك كند.

مركز پی آر پی زانو در مشهد | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد مركز پی آر پی زانو در مشهد و بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - تزریق ژل زانو در مشهد - قیمت پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی مو در مشهد - مراقبت بعد از پی آر پی زانو - كیا بعد تزریق آمپول به زانو خوب شدن- Prp مینیسك - درمان پارگ كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.