هزینه تزریق prp شانه | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/20

روش های مختلفی برای درمان انواع آسیب ها و تسكین درد مفصل شانه وجود دارد. با مراجعه به بهترین متخصص ارتوپدی در مشهد، وضعیت مفصل شانه ی شما مورد بررسی های دقیق قرار می گیرد. دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپدی با تشخیص علت آسیب دیدگی و شدت آن بهترین روش را برای درمان عوارض موجود انتخاب می نماید.

هزینه تزریق prp شانه | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه تزریق prp شانه را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق prp شانه و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله تزریق شانه - فیلم تزریق prp - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - هزینه prp زانو همراه ما باشید.

هزینه تزریق prp شانه در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه تزریق prp شانه با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی تزریق شانه - فیلم تزریق prp - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - هزینه prp زانو در این مطلب پاسخ دهیم .

JOR78kiac4

امروزه در طب ارتوپدی از مزایای تزریق پی آر پی در شانه به وفور استفاده می شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد كه دچار آسیب دیدگی در مفصل شانه ی خود شده باشید.
آسیب های مفصل شانه باعث محدود شدن حركت دستان شما شده و باعث می شود از انجام بسیاری از فعالیت های روزمره ی خود باز بمانید.
اگر شدت این آسیب دیدگی ها جزئی باشد می توان از طریق روش نوین تزریق PRP به بهبود مفصل و تقویت دامنه ی حركتی آن كمك كرد. حتی در برخی موارد ممكن است جراح ارتوپد از تزریق پی آر پی بعد از جراحی شانه به دلیل تقویت روند بهبودی بیمار بعد از عمل جراحی، استفاده نماید.
درمان با روش پلاسمای غنی از پلاكت یا پی آر پی، درمانی برای كمك به احیاء رباط و آسیب‌های تاندون، كمك به كوتاه كردن زمان بهبود می‌باشد و اغلب نیاز به انجام عمل جراحی را از بین می‌برد. درمان با پلاكت غنی از پلاسما بخشی از یك زمینه‌ی نسبتاً مدرن پزشكی است كه به نام اورتوبیولوژی شناخته شده است و شامل استفاده از سلول‌های بنیادی است و تاكید بر استفاده از آخرین فن آوری‌ها همراه با توانایی طبیعی بدن برای بهبودی دارد. هنگامی كه تاندون‌ها و رباط‌ها به علت آسیب یا مصرف بیش از حد آسیب می‌بینند، پارگی‌های میكروسكوپی كوچك ممكن است به عنوان بخشی از یك بیماری شناخته شده به عنوان تاندونوز یا آسیب مزمن تاندون ایجاد شوند. اگر چه این بافت‌ها قوی هستند و در زمان سالم بودن قادرند در تمام فعالیت‌های جسمانی نقش داشته باشند، اما وقتی آسیب می‌بینند یا بیش از حد معمول از آن‌ها استفاده می‌شود، به خوبی بهبود نمی‌یابند زیرا جریان خون در آن‌ها ضعیف است. برخی از عناصر داخل خون، به ویژه پلاكت‌ها، با تحریك پاسخ ترمیم و رشد، باعث تسریع در روند رشد بافت جدید می‌شوند و به بهبود تاندون‌ها و رباط‌ها كمك می‌كنند. متاسفانه، تاندون‌ها و رباط‌ها منبعی غنی از این مواد مغذی ارزشمند را دریافت نمی‌كنند، به همین دلیل اغلب دوره‌ی درمانی طولانی دارند و آسیب به آن‌ها باعث بروز درد شدید در آرنج، شانه، زانو، مچ پا و سایر مناطق بدن می‌شود.
مزایای این روش چیست؟
برای بسیاری از بیماران، تزریق پلاسمای غنی از پلاكت باعث كاهش قابل ملاحظه درد و سایر علائم می‌شود و ممكن است نیاز به عمل جراحی یا استفاده‌ی طولانی مدت از داروها را از بین ببرد
درمان پی ار پی(PRP) روند بهبود را تسریع می‌كند و به بیماران اجازه می‌دهد تا، سریع‌تر از سایر درمان‌های غیر جراحی به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.
درمان پی آر پی همچنین می‌تواند برای سرعت بخشیدن و بهبود روندترمیم و كاهش خطر ابتلا به عفونت پس از انجام عمل جراحی استفاده شود.
به علت اثرات وسیع روش پی ار پی در درمان مشكلات مرتبط با آسیب و درد تاندون، مفصل یا رباط، از پلاكت‌ها اغلب در درمان ورزشكاران استفاده می‌شود.
هزینه پی آر پی شانه
در برآورد قطعی هزینه ی تزریق PRP در شانه پارامترهایی نظیر:
شدت و وسعت آسیب دیدگی
نوع آسیب دیدگی
مقدار PRP تزریقی
دستمزد پزشك متخصص و…
دخیل هستند. دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپدی در طی جلسات معاینه، بعد از انتخاب این روش درمانی هزینه ی آن را به اطلاع بیمار می رساند.

هزینه تزریق prp شانه | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه تزریق prp شانه و تزریق شانه - فیلم تزریق prp - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - هزینه prp زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.