• خانه
  • وبلاگ
  • قیمت آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
قیمت آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

قیمت آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/21

اوزون تراپی یكی از روش های موثر درمان درد مفاصل است. هزینه اوزون تراپی نسبت به درمان های دیگر به صرفه بوده و با توجه به اثرات مثبت آن ناچیز است. هزینه اوزون تراپی از جراحی ها بسیار كمتر بوده و هیچ دوره نقاحت و بستری به دنبال ندارد.

قیمت آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم قیمت آمپول اوزون را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آمپول اوزون و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله آمپول ازن چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - آمپول اوزون زانو همراه ما باشید.

قیمت آمپول اوزون در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد قیمت آمپول اوزون با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی آمپول ازن چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - آمپول اوزون زانو در این مطلب پاسخ دهیم .


6iZhXU7Kde

همه با گاز اكسیژن و نقش احساسی آن برای حیات آشنا هستند. هوایی كه تنفس می كنیم، اكسیژن را فراهم می نماید. این اكسیژن به ریه ها و سپس به تمام قسمت های بدن منتقل می شود. سلول های بدن جهت متایولیسم (واكنش های شیمیایی) از این اكسیژن استفاده می نمایند.  هوای اطراف ما حاوی حدود ۷۸ درصد گاز نیتروژن و حدود ۲۱ درصد گاز اكسیژن است. مولكول های اكسیژن در هوا از ۲ اتم اكسیژن (O2) تشكیل شده اند. وقتی كه نور ماوراء بنفش یا جرقه الكتریكی به O2 اعمال می شود، مولكول های اكسیژن به اتم های اكسیژن تك تبدیل می شوند كه خود به خود و سریعا به O2 متصل می شوند. با این حال برخی از اتمها به O3 تركیب می شوند. O3 ازون  نامیده می شود. گاز اوزون در فضای بالای زمین به علت قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش از خورشید تشكیل می شود. این لایه اوزون باعث محافظت از زمین در مقابل نور ماوراء بنفش بیش از حد می شود كه می تواند برای حیوانات و گیاهان و همچنین انسان ها مضر باشد. از گاز اوزون به دلیل قابلیت های ویژه اش در پزشكی استفاده می شود.
تزریق گاز ازن و كاربردهای گسترده ازن تراپی در حوزه های درمانی بسیار متنوع ، این روش را بسیار ویژه نموده و باعث طرح سوال هزینه ازن تراپی و پی گیری آن می شود . البته امروزه در كشور عزیزمان در خصوص بیماری های مفاصل ، درد ، آرتروز ، آرتریت ، درمان دیسك و..شناخت بسیار خوبی ایجاد شده است ، بطوریكه هم اكنون برخی مراكز درمانی در این حوزه در حال فعالیت می باشند . از طرفی هزینه اوزون تراپی با نرخ های متفاوتی تعیین می شود .
هزینه اوزون درمانی نسبت به بسیاری از درمان های دیگر مشابه بسیار پایین تر می باشد. البته هزینه اوزون درمانی در اطاق عمل به دلیل شرایط اطاق عمل  و اینكه مكانیسم اصلی تزریق اوزون در اطاق عمل نوكلئوتومی می باشد ، بین 1 تا ۴ میلیون متغیر می باشد.
آمپول اوزون چگونه تهیه می شود و آیا تزریق آمپول اوزون دردناك است؟
آمپول اوزون توسط دستگاه اوزون ساز تهیه می شود یعنی دستگاهی  وجود دارد كه می تواند گاز اكسیژن را تبدیل به اوزون در غلظت پزشكی و درمانی برای بیمار بكند . ازن در بدن مجددا به اكسیژن و رادیكال O تبدیل می شود و این اتفاقی است كه موجب اثرات معجزه آسای ازون تراپی می شود.
تزریق آمپول اوزون در صورتیكه با بی حسی به كار برده شود برای بیمار دردی بیشتر از یك تزریق عضلانی معمولی نخواهد داشت.
با توجه به خلاصه ای از توضیحات شماعزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر از هزینه آمپول ازون و مشاوره قبل از درمان با این روش با كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپد تماس بگیرید، متخصصین و مشاورین این كلینیك پاسخگوی شما عزیزان هستنند.

قیمت آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد قیمت آمپول اوزون و آمپول ازن چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - آمپول اوزون زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.