قیمت داروی ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/22

ارتوكین تراپی یك روش درمانی بسیار موثر در درمان آسیب های ورزشی به شمار می آید . یك روش درمانی غیر تهاجمی است كه در این روش از مواد خارجی استفاده نمی شود . در حال حاضر این روش درمانی، راه درمان بیماران با مشكلات مفصلی خفیف و متوسط است .

قیمت داروی ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم قیمت داروی ارتوكین را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت داروی ارتوكین و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله آمپول ارتوكین - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - معایب ارتوكین تراپی - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - ارتوكین زانو همراه ما باشید.

قیمت داروی ارتوكین در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد قیمت داروی ارتوكین با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی آمپول ارتوكین - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - معایب ارتوكین تراپی - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - ارتوكین زانو در این مطلب پاسخ دهیم .

lf9rN9TYRR

ارتوكین (Regenokine) یك درمان ضد التهابی برای درد و التهاب مفصل است. در این روش، پروتئین‌های مفید استخراج شده از خون شما به مفاصل آسیب دیده تزریق می‌شوند.
این درمان توسط دكتر پیتر وهلینگ، جراح ستون فقرات آلمانی اختراع شده و استفاده از آن در كشور آلمان تایید شده است. بسیاری از ورزشكاران برجسته برای درمان Regenokine به آلمان سفر كرده‌اند و تسكین درد پس از دریافت این درمان را گزارش كرده‌اند. Regenokine مشابه پلاسمای غنی شده با پلاكت (PRP) است كه از فراورده‌های خون شما برای كمك به بازسازی بافت‌ها در ناحیه آسیب دیده استفاده می‌كند.
ویژگی های روش ارتوكین
استفاده از پروتئین های پیام رسان فرد بیمار
دارای عملكرد كاملا بیولوژیكی
استفاده از سرم خود بیمار دارای خاصیت ضد التهابی
تفاوت ارتوكین با پی آرپی در درمان آرتروز و آسیب های ورزشی
ارتوكین اغلب با پی آر پی (پلاسمای غنی شده با پلاكت) اشتباه گرفته میشود.
این اشتباه ناشی از این باور است كه در هر دو درمان تزریق سرم خون در موضع درد صورت می گیرد.
ارتوكین با پی آر پی كاملا متفاوت است چرا كه در ارتوكین درمانی خون بیمار در انكوباتور گرم می شود.
پیش از قرار گرفتن در سانتریفیوژ جهت افزایش غلظت پروتئین های ضد التهابی به جای پلاكت ها. در ارتوكین درمانی تنها تمركز بر روی مشكلات مكانیكی در مفاصل نمی باشد بلكه درمان التهاب به عنوان یكی از عوامل آسیب بافتی است درنتیجه در ارتوكین تراپی التهاب از بین میرود.
پی آر پی به هیچ وجه در درمان آرتروز و پارگی های مینیسك تاثیری ندارد.
در هر دو روش هم پی آر پی و هم ارتوكین درمانی خون بیمار گرفته می شود ولی در پی آر پی پروتئین التهابی خون گرفته می‌شود.
در حالی كه در ارتوكین پروتئین ضد التهابی خون گرفته می شود و پر واضح است كه هر دو روش به صورت تركیبی نمی توانند جهت درمان به كار روند.
هزینه ارتوكین تراپی در مراكزمشهد یكی از موارد مهمی است كه در این درمان وجود دارد هزینه‌های مربوط به درمان ارتوكین در هر بار تزریق متفاوت است. هر سری درمان به طور متوسط با ۴ تا ۵ تزریق انجام می‌شود. قیمت آن نیز با توجه به ناحیه‌ای از بدن كه تحت درمان قرار می‌گیرد و پیچیدگی درمان متفاوت است.
به عنوان مثال در درمان ستون فقرات، پزشكان تزریق‌ها را در مفاصل و اعصاب بسیاری كه در اطراف آن‌ها قرار دارند، انجام می‌دهند.البته باید به این نكته توجه داشت كه بیمار تا ۲ سال نیاز به هیچ هزینه دیگری مانند وسایل ارتوپدی،داروهای مسكن و غیره ر اندارد.
پاسخ به سئوالات متداول بیماران مبتلا به آرتروز در خصوص ارتوكین درمانی
۱-آیاارتوكین مورد تایید سازمان غذا و دارو است؟
بله ارتوكین مجوز سازمان غذا و دارو ایران را دارد و دارای CE اروپا نیز می باشد.
۲- ماندگاری ارتوكین چقدر است و بیمار مبتلا به آرتروز تا چه مدت بدون درد به زندگی روزمره خود ادامه می دهد؟
ماندگاری ارتوكین ۲۴ الی ۳۶ ماه است البته بستگی به شیوه زندگی شخص مبتلا به آرتروز و فیزیك بدنی او نیز دارد در صورتی كه اجتنابات لازم صورت پذیرد طول بهبودی طولانی تر خواهد شد نكته قابل توجه این است كه بیمار مبتلا به آرتروز پس از طی این دوران می تواند مجدد با یك تزریق ساده به زندگی عادی خود بدون درد برای بار دیگر ادامه دهد.
۳ـ آیا درمان با ارتوكین در یك جلسه انجام میشود؟
بستگی به گرید آرتروز بیمار و نظر پزشك معالج دارد.
۴ـ آیا پس از تزریق ارتوكین می توان كارهای روزانه را به صورت روتین انجام داد ؟
بله پس از ارتوكین درمانی بیمار مبتلا به آرتروز می تواند كارهای روزانه خود را انجام دهند. البته به شرط رعایت نكاتی كه توسط پزشك متخصص درد در خصوص شیوه صحیح حركات به شخص توضیح داده میشود.
۵ـ عوارض جانبی ارتوكین چیست؟
ارتوكین درمانی شیوه‌ای كاملا بیولوژیك است از این رو هیچ گونه عوارض جانبی برای بیمار در پی نخواهد داشت.

قیمت داروی ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد قیمت داروی ارتوكین و آمپول ارتوكین - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - معایب ارتوكین تراپی - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - ارتوكین زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.