هزینه تزریق گاز اوزون به زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/24

اوزون تراپی زانو یكی از روش های موثر درمان زانو درد است. هزینه اوزون تراپی زانو نسبت به درمان های دیگر به صرفه بوده و با توجه به اثرات مثبت آن ناچیز است. هزینه اوزون تراپی زانو از جراحی ها بسیار كمتر بوده و هیچ دوره نقاحت و بستری به دنبال ندارد.

هزینه تزریق گاز اوزون به زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه تزریق گاز اوزون به زانو را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق گاز اوزون به زانو و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون تراپی زانو - بهترین دكتر اوزون تراپی - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی در مشهد همراه ما باشید.

هزینه تزریق گاز اوزون به زانو در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه تزریق گاز اوزون به زانو با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون تراپی زانو - بهترین دكتر اوزون تراپی - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی در مشهد در این مطلب پاسخ دهیم .

HYqCZmzgLM

درد یكی مشكل شایع زانو است كه می تواند در هر یك از ساختارهای استخوانی سازنده مفصل زانو و كاسه زانو (كشكك) و یا رباط ها، تاندون و غضروف (مینیسك) زانو ایجاد شود. درد زانو می تواند از طریق فعالیت بدنی و همچنین اضافه وزن، یا تحت تاثیر عضلات اطراف و حركات آنها و یا بوسیله مشكلات دیگر (مانند آسیب دیدگی پا) ایجاد شود. درد زانو می تواند در افراد مختلف در سنین تاثیر بگذارد.
زانو درد یكی از مشكلات رایج است كه به دلایل مختلف ایجاد شده و از آسیب های حاد تا مشكلات پیچیده را شامل می شود.
درد زانو می تواند بر یك ناحیه خاص زانو تاثیر گذاشته یا در سراسر زانو پخش شود.
درد زانو اغلب با محدودیت فیزیكی همراه است.
معاینه كامل فیزیكی معمولا علت ایجاد درد زانو را مشخص می نماید.
درمان درد زانو به علت اصلی آن بستگی دارد.
درمان زانو درد بسته به علت ایجاد درد متفاوت است و می تواند از استراحت ساده تا مداخلات جراحی را شامل شود. یكی از روش هایی كه در درمان زانو درد استفاده می شود، اوزون تراپی زانوست كه با تزریق اوزون به مفصل زانو انجام می شود. این درمان بسیار موثر بوده و نتایج بسیار مطلوبی بر جای گذاشته است. اوزون تراپی زانو می تواند درد زانو را به طور كامل بهبود بخشد و نیاز به عمل جراحی زانو را از بین ببرد.
ازون تراپی یك روش درمانی تزریقی است كه باعث بهبود گردش خون در ناحیه‌ای كه تزریق در آن انجام شده می‌شود و باعث می‌شود انتقال مواد غذایی لازم برای ترمیم بافت آسیب دیده به آن ناحیه بهبود یابد. ماده تزریقی، تركیبی از پروكائین برای كاهش سطح درد، هورمونهای استروئیدی با دوز هومیوپاتی برای آرام كردن سیستم ایمنی بیش فعال، مواد مغذی خاص برای بهبودی بافت هدف، تركیبات ضد التهابی هومیوپاتی و اكسیژن است كه باعث می‌شوند سلول‌ها بتوانند فعالانه در روند بازسازی و ترمیم شركت كنند. این روش برای انواع دردهای عضلانی-اسكلتی و مفاصل از جمله گردن درد و كمر درد مزمن، آسیب‌های روتاتور كاف، دیسك‌هایی كه دچار تغییرات دژنراتیو شده‌اند، درد شانه و آرنج، و به طور خاص برای مشكلات دژنراتیو زانوها و مفاصل بسیار عالی است
مزایای ازون تراپی
در داخل مطب انجام می‌شود.
پس از انجام آن نیازی به بستری شدن و استراحت نیست.
سیستم درمانی طبیعی خود بدن را فعال می‌كند.
نیاز به عمل تعویض مفصل زانو را به تأخیر انداخته و یا كلا از بین می‌برد.
كم خطر است.
درد و ناراحتی آن بسیار كم است.
نتایج آن سریع است.
هزینه اوزون تراپی زانو در مقایسه با درمان های دیگر مثل جراحی بسیار ناچیز است. اوزون تراپی نیاز به بستری شدن نداشته و در نتیجه نیازی به پرداخت هزینه های بیمارستانی نیست.
اوزون تراپی بسته به مشكل فرد به چند جلسه درمانی نیاز دارد. اوزون تراپی باید حداقل شامل ۶ جلسه درمانی باشد. جلسات درمانی به این دلیل مورد نیاز است كه دوزهای محاسبه شده وجود دارد. درست مثل مصرف آنتی بیوتیك، تنها یكبار مصرف اوزون مفید نخواهد بود. برای رسیدن به نتیجه، باید حداقل ۶ تا ۸ جلسه انجام شود. برای برخی بیماری ها ممكن است به ۲۵ جلسه درمانی نیاز باشد. پس تعداد جلسات برای هر بیمار منحصر به فرد است و تجویزی كلی وجود ندارد.
برای تعیین هزینه تعداد جلسات مورد نیاز مد نظر قرار می گیرد. همچنین میزان دوز اوزون مورد نیاز در هر جلسه می تواند بر روی قیمت نهایی درمان تاثیر بگذارد. هر چند هزینه اوزون تراپی زانو به صورت كلی كاملا مقرون به صرفه است.
در كلینیك فوق تخصصی دكتر سید سعید مهاجرزاده خدمات تخصصی درمانی از جمله اوزن تراپی تحت نظر متخصص ارتوپد به مراجعان گرامی ارائه می شود.

هزینه تزریق گاز اوزون به زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه تزریق گاز اوزون به زانو و نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون تراپی زانو - بهترین دكتر اوزون تراپی - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی در مشهد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.