• خانه
  • وبلاگ
  • قیمت اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
قیمت اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

قیمت اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/25

اوزون تراپی یكی از روش های درمانی نوین در علم پزشكی است كه امروزه بطور وسیعی در درمان طیف وسیعی از بیماری ها بخصوص آسیب های ارتوپدی بكار می رود.تزریق گاز اوزون روشی كم عارضه است كه در سالیان اخیر جایگزین تزریق داروهای كورتونی كه عوارض زیادی در پی دارند شده است.

قیمت اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم قیمت اوزون تراپی را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اوزون تراپی و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله قیمت اوزون تراپی زانو - قیمت اوزون تراپی خار پاشنه - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - قیمت اوزون تراپی واژن - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر- مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی همراه ما باشید.

قیمت اوزون تراپی در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد قیمت اوزون تراپی با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی قیمت اوزون تراپی زانو - قیمت اوزون تراپی خار پاشنه - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - قیمت اوزون تراپی واژن - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر- مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی در این مطلب پاسخ دهیم .


aJF5pq0OZD

در طی سال‌ها جامعه پزشكان و محققان همواره در پی یافتن راهی برای ایجاد یك روش درمانی مناسب، با عوارض كم و هزینه متناسب بودند. روش اوزون تراپی در پی همین پژوهش‌ها كشف و گسترده شد به گونه‌ ایی كه هم‌اكنون یكی از روش‌های نوین درمانی به‌شمار می‌رود كه در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.
اوزون تراپی چیست ؟
اوزون تراپی به روش جدیدی گفته می شود كه با استفاده از گاز اوزون و تزریق آن در نقاط مهم و دردناك باعث كاهش و یا برطرف شدن درد آن ناحیه می گردد . این روش برای جلوگیری از تزریق كورتون می باشد و روش بی خطری محسوب می شود.
كاربردهای دیگر اوزون تراپی
درمان دردهای زانو، لگن، كمر، ساق و ران، مچ پا، خار پاشنه، درد شانه، دردهای اطراف ستون فقرات، درد آرنج، سردردهای میگرنی شدید، دردهای نورالژیك، دردهای ناشی از آسیب های ورزشی و كشیدی تاندونی است.
اوزون تراپی  در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده یكی شیوه نوین بدون نیاز به عمل جرای برای درمان بسیاری از بیماری هاست. لایه ای از اوزون در زمین نیز وجود دارد كه هدف آن محافظت از زمین در برابر اشعه های ماوراء بنفش است كه با پیشرفت های جدید از این گاز در علم پزشكی نوین استفاده شد. در علم پزشكی از اوزون به دلیل داشتن خواص ضد میكروبی و ضد التهابی كه دارد برای ضد عفونی كردن و درمان بیماری هایی كه دچار عفونت شده اند استفاده می شود در واقع از اوزون درمانی برای بهبود دریافت اكسیژن توسط بدن و مصرف آن برای فعالسازی سیستم ایمنی بدن است.
اوزون تراپی توانسته است به راحتی به دلیل طبیعی و ارگانیك بودن جای دیگر روش های درمانی دیگر را بگیرد و به لحاظ ایجاد عوارض ناشی از درمان بسیار كم خطر تر از دیگر روش های درمانی باشد و جزو پزشكی جایگزین محسوب می شود در صورتی كه سایر روش های درمانی علاوه بر عوارض بعد از درمان كاملا نتیجه بخش نیستند. در این روش درمانی برای بهبودی و درمانی بعضی از بیماری‌ها گاز یا مایع یا محلول ازون‌دار را از طریق خوراكی، تزریقی، پوستی به بدن بیمار وارد می كنند. در این فرایند فقط ناحیه تزریق در بیمار بی حس میوشد و فرد تحت درمان هیچگونه درد را احساس نخواهد كرد.
هزینه اوزون تراپی در مشهد
هزینه اوزون درمانی بسته به شرایط مختلف با نرخ‌های متفاوتی در هر كلینیك درمانی تعیین می‌شود. گرچه هزینه این نوع درمان به نسبت سایر روش‌های درمانی كم‌تر است اما باز هم در مقاصد مختلف درمانی توسط گاز اوزون باید توجه داشت كه این هزینه متفاوت خواهد بود . از اوزون درمانی جهت مقاصد مختلف از جمله كنترل و درمان انواع دردهای مزمن مانند كمر درد، زانو درد، بهبود وضعیت عضلانی و اسكلتی در ورزشكاران، همچنین امروزه در برخی مراكز در دنیا از اوزون به عنوان ماده محرك برای جوان‌سازی و بهبود كیفیت بافت‌های زیر پوستی استفاده می‌شود كه در هر كدام از این نوع بیمارها هزینه درمان متفاوت است. همان‌طور كه در بالا اشاره شد این روش درمانی برای بیماری‌های عضلانی و مفصلی بسیار مفید می‌باشد افرادی كه دارای آسیب‌دیدگی تاندون هستند و یا افرادی كه از درد دیسك كمر رنج می‌برند و همچنین افرادی كه دچار دردهای عضلانی و  اسكلتی هستند و یا كسانی كه به بیماری‌هایی مثل سینوزیت مبتلا هستند می‌توانند از این روش درمانی استفاده نمایند و با كمك این روش درمانی می‌توانند مشكل خود را برطرف كنند.

قیمت اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد قیمت اوزون تراپی و قیمت اوزون تراپی زانو - قیمت اوزون تراپی خار پاشنه - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - قیمت اوزون تراپی واژن - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر- مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.