پی آر پی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/27

از آنجا كه افراد به دنبال روش‌های جایگزین عمل‌های جراحی هستند، فرایندهای درمانی دیگر نظیر پی آر پی محبوبیت زیادی پیدا كرده‌اند. علاوه بر بیماران، پزشكان نیز به دنبال روش‌های جدید هستند كه به بیمارانشان ارائه دهند. درمان بیماران با خون خودشان یك روش انقلابی است و این روش احتمالاً آغاز شكل‌گیری این نوع روش‌های درمانی است. تحقیقات بیشتر در حال انجام است و استفاده از این روش درمانی تا اثبات اثربخشی این گونه روش‌ها ادامه خواهد داشت.

پی آر پی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و پی آر پی دیسك كمر را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر پی آر پی دیسك كمر به موضوعات پرجستجوی هزینه پی آر پی كمر - عوارض پی ار پی - پی آر پی زیر چشم - هزینه پی آر پی مو در مشهد - پی آر پی زانو چیست - پی آر پی دست خواهیم پرداخت.

پی آر پی دیسك كمر در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از پی آر پی دیسك كمر با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی هزینه پی آر پی كمر - عوارض پی ار پی - پی آر پی زیر چشم - هزینه پی آر پی مو در مشهد - پی آر پی زانو چیست - پی آر پی دست در این مطلب پاسخ دهیم .

Ub5mFn7AZg

پلاسمای غنی‌شده با پلاكت (پی آر پی) یك انقلاب جدید در درمان آسیب‌دیدگی‌های ورزشی و عضلانی اسكلتی و همچنین بیماری‌های تحلیل ستون فقرات است و یك روش پیشتاز در پزشكی زیبایی محسوب می‌شود. اثربخشی تزریق پی آر پی به منبع و علت كمر درد شما بستگی دارد. برخی از شایع‌ترین علل كمر دردها و بیماری‌های ستون فقرات عبارتند از آسیب‌دیدگی دیسك كمر یا فشرده شدن ریشه‌های عصب مانند فتق دیسك كمر، بیماری‌های تحلیلی و دیژنراتیو و تنگی كانال نخاع كه تزریق پی آر پی تأثیری در آنها ندارد اما تزریق پی آر پی برای درمان كشیدگی‌های عضلانی، آسیب‌دیدگی‌های رباط‌ها و تاندون‌ها و فیبروز عضلانی در گردن می‌تواند مؤثر واقع شود. پزشكان، تزریق پی آر پی را برای بیمارانی كه از آسیب‌دیدگی تاندون‌ها، رباط‌ها، عضلات و مفاصل آرنج می‌برند به كار می‌برند. متخصص قبل از انجام درمان، سلامت عمومی و سوابق پزشكی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد تا مطمئن شود كه شما واجد شرایط هستید.
چه بیماری‌های عضلانی اسكلتی را می‌توان با تزریق پی آر پی درمان كرد؟
گردن درد، كمر درد، شانه درد، آسیب‌دیدگی‌های روتاتور كاف، زانو درد، بورسیت زانو، آرنج تنیس‌بازان، آرنج گلف بازان، درد مزمن مچ پا، التهاب تاندون آشیل، بورسیت لگن
تزریق پی آر پی چگونه به من كمك می‌كند؟
فرایند تزریق پی آر پی برای درمان درد پایین كمر
اولین واكنش بدن نسبت به آسیب‌دیدگی‌های بافت نرم، ارسال سلول‌های پلاكت به آن ناحیه است.
پی آر پی حاوی عوامل رشد و بهبودی است كه می‌تواند بافت را ترمیم كرده و كمك‌های سلول‌های بنیادی را جذب كند.
فرایند بهبودی طبیعی ناشی از تزریق پی آر پی، تلاش بدن را برای ارسال مستقیم پلاكت‌های غلیظ‌تر به ناحیه تحت درمان افزایش می‌دهد.
برای ساخت پی آر پی یك نمونه كم از خون گرفته می‌شود (مانند آنچه در آزمایش خون اتفاق می‌افتد) و در سانتریفیوژ قرار داده می‌شود كه خون را با سرعت بسیار بالا می‌چرخاند و پلاكت را از سایر اجزای آن جدا می‌كند. این فرایند به صورت دستی توسط تكنسین آزمایشگاه انجام می‌شود و پلاكت با غلظت بالاتر و اجزای مفید خالص‌تر خون تولید می‌شوند.
پی آر پی در اطراف ناحیه آسیب‌دیده تزریق می‌شود و فرایند بهبودی به سرعت و شدت شروع می‌شود.
از آنجا كه در این فرایند از خون خود شما استفاده می‌شود، احتمال بروز عفونت‌های مسری و واكنش‌های آلرژیك بسیار پایین است.

پی آر پی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد پی آر پی دیسك كمر و هزینه پی آر پی كمر - عوارض پی ار پی - پی آر پی زیر چشم - هزینه پی آر پی مو در مشهد - پی آر پی زانو چیست - پی آر پی دست كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.