قیمت ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/10/05

ارتوكین تراپی روشی مدرن برای درمان بیماری‌های مفصلی و كمردرد دیسكی است .نوعی پروتئین، سیتوكین، اینترلوكین 1 ( IL-1) عامل التهاب و درد مفاصل است. درمان شامل استفاده از یك آنتاگونیست بیولوژیكی، آنتاگونیست گیرنده اینترلوكین -1 (IL-1Ra) با تزریق است كه از پلاسمای خون بیمار جدا شده است. پروتئین محافظ ضد التهابی (IL-1Ra) به ناحیه درد تزریق می‌شود، كه به كاهش درد مفاصل و التهاب بافت آسیب دیده كمك می‌كند. ارتوكین تراپی یكی از روش‌های بی نظیر در درمان آرتروز است.

قیمت ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم قیمت ارتوكین را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ارتوكین و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - كینوتراپی - ارتوكین تراپی مشهد - معایب ارتوكین تراپی - اوزون تراپی همراه ما باشید.

قیمت ارتوكین در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد قیمت ارتوكین با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - كینوتراپی - ارتوكین تراپی مشهد - معایب ارتوكین تراپی - اوزون تراپی در این مطلب پاسخ دهیم .

k5rFvXhTUp

به كمك ارتوكین تراپی می‌توانید به روشی موثر با آرتروز كه نوعی بیماری فرسایشی مفصل است، مقابله كنید. ارتوكین تراپی روش زیست‌شناختی منحصر به فردی است كه ساییدگی مفصل‌ها و كمردرد را درمان می‌كند. برای انجام ارتوكین تراپی لازم است كه ابتدا كمی خون از بیمار گرفته شود، سپس پروتئین‌های محافظ موجود در آن تكثیر شود و در نهایت پروتئین‌ها به خود بیمار تزریق شود. ارتوكین تراپی درمانی كاملاً ایمن، مؤثر و اتولوگ است – منظور از اتولوگ بودن استفاده كردن از خون و پروتئین‌های خود بیمار است. پژوهش‌های بالینی مزایای ارتوكین تراپی را تأیید می‌كند. در ادامه با روش انجام ارتوكین تراپی، مزایا و كاربردهای آن بیشتر آشنا خواهید شد.
مزایای اصلی درمان ارتوكین در مقایسه با سایر انواع درمان محافظه كارانه بیماری‌های مفاصل عبارتند از:
درمان بر اساس یك ماده فعال بیولوژیكی كاملاً طبیعی از بدن انسان و بدون نیاز به مواد افزودنی شیمیایی انجام می‌شود. بنابراین عوارض جانبی كمتری دارد.
این روش دارای اثر ضد درد مداوم است
روند التهابی مزمن را متوقف می‌كند و اثربخشی طولانی مدت دارد
به بازیابی تحرك و افزایش دامنه حركات مفاصل كمك می‌كند
در 75٪ بیماران، به ویژه آرتروز مفاصل زانو و مفصل ران، بسیار موثر است
ارتوكین تراپی برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها از جمله موارد زیر اعمال می‌شود:
آرتروز – تغییرات دژنراتیو مفاصل (به ویژه زانوها) (التهاب مزمن آسپتیك)
بیماری های شغلی – مربوط به فشار بیش از حد روی سیستم اسكلتی عضلانی، از جمله ورزشكاران حرفه ای و افرادی كه فعالیت بدنی شدید دارند، خاصیت ضد التهابی آن تاندون‌ها و عضلات دردناك را تسكین می‌دهد
تغییرات دژنراتیو در مفاصل بین مهره ای، از جمله درد دیسكوژنیك و دردهای كمر.
هزینه تزریق پی ارپی
هزینۀ درمان به ماهیت و شدت عارضه و مدالیته‌های درمانی بستگی دارد كه پزشك پس از مشورت با بیمار انتخاب می‌كند. هزینه‌های ارتوكین تراپی به تعداد تزریق‌ها و دیگر درمان‌های همزمان بستگی دارد.

قیمت ارتوكین | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد قیمت ارتوكین و مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - كینوتراپی - ارتوكین تراپی مشهد - معایب ارتوكین تراپی - اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.