آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/10/07

اوزون درمانی می تواند در مفاصل، زیرپوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها تزریق شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما درشرایط خاص افراد به ۳ تا ۵جلسه برای درمان نیازدارند اكثر افراد بعد از انجام این روش با كاهش درد مواجه میشوند.

آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و آمپول اوزون را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر آمپول اوزون به موضوعات پرجستجوی قیمت آمپول اوزون - عوارض آمپول اوزون - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - آمپول اوزون برای دیسك كمر - ازن تراپی چیست - بهترین دكتر اوزون تراپی - آمپول اوزون زانو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر خواهیم پرداخت.

آمپول اوزون در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از آمپول اوزون با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی قیمت آمپول اوزون - عوارض آمپول اوزون - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - آمپول اوزون برای دیسك كمر - ازن تراپی چیست - بهترین دكتر اوزون تراپی - آمپول اوزون زانو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر در این مطلب پاسخ دهیم .

yGmdizPLZVهمه با گاز اكسیژن و نقش احساسی آن برای حیات آشنا هستند. هوایی كه تنفس می كنیم، اكسیژن را فراهم می نماید. این اكسیژن به ریه ها و سپس به تمام قسمت های بدن منتقل می شود. سلول های بدن جهت متایولیسم (واكنش های شیمیایی) از این اكسیژن استفاده می نمایند.  هوای اطراف ما حاوی حدود ۷۸ درصد گاز نیتروژن و حدود ۲۱ درصد گاز اكسیژن است. مولكول های اكسیژن در هوا از ۲ اتم اكسیژن (O2) تشكیل شده اند. وقتی كه نور ماوراء بنفش یا جرقه الكتریكی به O2 اعمال می شود، مولكول های اكسیژن به اتم های اكسیژن تك تبدیل می شوند كه خود به خود و سریعا به O2 متصل می شوند. با این حال برخی از اتمها به O3 تركیب می شوند. O3 ازون  نامیده می شود. گاز اوزون در فضای بالای زمین به علت قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش از خورشید تشكیل می شود. این لایه اوزون باعث محافظت از زمین در مقابل نور ماوراء بنفش بیش از حد می شود كه می تواند برای حیوانات و گیاهان و همچنین انسان ها مضر باشد. از گاز اوزون به دلیل قابلیت های ویژه اش در پزشكی استفاده می شود.
تزریق گاز ازن و كاربردهای گسترده ازن تراپی در حوزه های درمانی بسیار متنوع ، این روش را بسیار ویژه نموده و باعث طرح سوال هزینه ازن تراپی و پی گیری آن می شود . البته امروزه در كشور عزیزمان در خصوص بیماری های مفاصل ، درد ، آرتروز ، آرتریت ، درمان دیسك و..شناخت بسیار خوبی ایجاد شده است ، بطوریكه هم اكنون برخی مراكز درمانی در این حوزه در حال فعالیت می باشند . از طرفی هزینه اوزون تراپی با نرخ های متفاوتی تعیین می شود .
هزینه اوزون درمانی نسبت به بسیاری از درمان های دیگر مشابه بسیار پایین تر می باشد. البته هزینه اوزون درمانی در اطاق عمل به دلیل شرایط اطاق عمل  و اینكه مكانیسم اصلی تزریق اوزون در اطاق عمل نوكلئوتومی می باشد ، بین 1 تا ۴ میلیون متغیر می باشد.
آمپول اوزون چگونه تهیه می شود و آیا تزریق آمپول اوزون دردناك است؟
آمپول اوزون توسط دستگاه اوزون ساز تهیه می شود یعنی دستگاهی  وجود دارد كه می تواند گاز اكسیژن را تبدیل به اوزون در غلظت پزشكی و درمانی برای بیمار بكند . ازن در بدن مجددا به اكسیژن و رادیكال O تبدیل می شود و این اتفاقی است كه موجب اثرات معجزه آسای ازون تراپی می شود.
تزریق آمپول اوزون در صورتیكه با بی حسی به كار برده شود برای بیمار دردی بیشتر از یك تزریق عضلانی معمولی نخواهد داشت.
مواردی كه ازن تراپی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است شامل :
۱- برای درمان درد مختلفن بدن
۲- در درمان دردهای شدید مفصل كمر و گردن
۳- آسیب دیدگی تاندون روتاتور كاف
۴- مشكلات و آرتروز لگن و زانو ( درمان لگن دراین روش كمتر نتیجه بخش است )
۵- بیرون زدگی و فرسودگی دیسك ( برای درمان موارد شدید بیرون زدگی دیسك استفاده نمی شود )
۶- سندروم تونل كارپال
۷- درد عصب و رگ سیاتیك
۸- سینوزیت ( شدید یا ملایم )
۹- اختلال آرنج تنیس بازان ( تنیس البو )
۱۰- درد و اختلالات لگن
۱۱- عفونت های دندان
۱۲- بهبودی بعد از جراحی مفاصل
۱۳- شكستگی های غیر قابل درمان
۱۴- جراحات
۱۵- آسیب دیدگی ها ورزشی

آمپول اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد آمپول اوزون و قیمت آمپول اوزون - عوارض آمپول اوزون - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - آمپول اوزون برای دیسك كمر - ازن تراپی چیست - بهترین دكتر اوزون تراپی - آمپول اوزون زانو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.