• خانه
  • وبلاگ
  • اوزون تراپی در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
اوزون تراپی در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

اوزون تراپی در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/10/21

تزریق گاز ازن با خاصیت ضدالتهابی و افزایش اكسیژن در مفصل آسیب دیده باعث از بین رفتن التهاب و ترمیم مفصل زانو میشود.می توان گفت اوزون تراپی برای درمان هر گونه درد عضلانی یا اسكلتی در بدن، كه بیش از دو ماه باقی بماند، مفید است. بین 30 تا 60 دقیقه بعد از تزریق، درد بیمار از بین می رود.

اوزون تراپی در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  اوزون تراپی در مشهد و موضوعات پرجستجوی بهترین دكتر اوزون تراپی - مركز اوزون تراپی - قیمت امپول اوزون كمر - اوزون تراپی در مشهد - درمان سیاتیك با اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی خواهیم پرداخت.

اوزون تراپی در مشهد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به اوزون تراپی در مشهد و پرسش هایی بهترین دكتر اوزون تراپی - مركز اوزون تراپی - قیمت امپول اوزون كمر - اوزون تراپی در مشهد - درمان سیاتیك با اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


UnnOzthNE8

داشتن پنج ویژگی زیر باعث می شود اوزون درمانی به یكی از درمان های مؤثر و بی خطر برای دردهای مفاصل مانند زانو درد و شانه درد، دیسك درد و آرتروز تبدیل شود.
قابلیت تنظیم سیستم ایمنی بدن را دارد
برای مثال در بیماری های خودایمنی كه سیستم ایمنی بیش از حد طبیعی فعالیت می كند، اوزون سیستم ایمنی را خاموش می كند؛ اما در موارد وجود سرطان و عفونت های مزمن كه نیاز به فعالیت سیستم ایمنی وجود دارد، اوزون سیستم ایمنی را فعال می كند. اوزون روی پوشش سلولی گلبول های سفید خون اثر می گذارد.
باعث افزایش اكسیژن رسانی می شود
اوزن هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز را قادر می سازد كه اكسیژن خود را آزاد كنند.
جریان خون را افزایش می دهد
اوزون عبور خون از رگ های باریك را راحت تر می كند و كمك می كند سلول ها اكسیژن كافی را از هموگلوبین هایی كه اكسیژن را به مویرگ ها حمل می كنند دریافت كنند.
تأثیر آنتی اكسیدان ها را افزایش می دهد
رادیكال های آزاد اتم های تك الكترونی هستند كه با بعضی قسمت های سلول مثل DNA و غشای سلولی واكنش نشان می دهند و باعث تخریب عمل سلول یا حتی مرگ آنها می شود. برای جلوگیری از عمل این اتم ها، بدن باید دارای یك سد دفاعی از آنتی اكسیدان ها باشد. آنتی اكسیدان ها مولكول هایی هستند كه جلوی عمل رادیكال های آزاد را می گیرند و مانع از تخریب سلول های حیاتی بدن می شوند.
بیشتر افراد مبتلا به بیماری های مزمن دارای نقص خط دفاعی آنتی اكسیدان هستند.
اوزون محرك قدرتمند میتوكندری است
كاهش تولید انرژی در میتوكندری، علت بنیادین بسیاری از بیماری ها است؛ اوزون با اصلاح چرخه كربس (چرخه تولید انرژی در بدن) این مشكل را برطرف می كند. برخی افراد اوزون را یك ماده سمی می دانند؛ علت این باور به این خاطر است كه اگر اوزون تنفس شود، به خاطر داشتن خاصیت اكسیداسیون، باعث سوزش راه های تنفسی می شود. اما زمانی كه اوزون به داخل بدن تزریق می شود، فرایند ترمیم بافت آسیب دیده را سرعت می بخشد و دردهای مزمن مانند كمر درد، دیسك درد، شانه درد، زانو درد و آرتروز را تسكین می دهد.

فواید و عوارض اوزون تراپی
اگر پزشك شما تخصص لازم را در اوزون درمانی را داشته باشد هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نمی كند. اوزونی كه در مصارف پزشكی استفاده میشود دارای غلظت استاندارد و بدون هیچگونه عارضه است. همچنین دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریكا FDA و وزارت بهداشت میباشد.
اگر از دیسك كمر و درد ناشی از آن رنج میبرید درمان كمكی اوزون درمانی را به بهترین ارتوپد،دكتر سید سعید مهاجرزاده بسپارید تا با تزریق دقیق خود درد شما را التیام بخشد. درمان ناهنجاریها و بیماری های ستون فقرات به وسیله اوزون تراپی از گزینه های درمانی كلینیك ارتوپدی دكتر مهاجرزاده است كه با داشتن كادر پزشكی متخصص خود قطعاً سهمی از نام بهترین ارتوپد مشهد را به دوش میكشند.

اوزون تراپی در مشهد | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد اوزون تراپی در مشهد و بهترین دكتر اوزون تراپی - مركز اوزون تراپی - قیمت امپول اوزون كمر - اوزون تراپی در مشهد - درمان سیاتیك با اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.