دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/11/02

خطر ابتلا به دردهای مفصلی و اسكلتی با افزایش سن افزایش می‌یابد. ماهیچه‌ها، استخوان‌ها و مفاصل به طور طبیعی با افزایش سن ضعیف‌تر می‌شوند. اما این بدان معنی نیست كه بروز اختلالات اسكلتی و مفصلی اجتناب‌ناپذیر است. با مراقبت از بدن در طول دوران میان‌سالی، می‌توانید خطر ابتلا به این اختلالات را كاهش دهید.

دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله بهترین دكتر ارتوپد پا در مشهد - متخصص ارتوپد مشهد احمداباد - دكتر ارتوپد مشهد هاشمیه -دكتر مهاجرزاده متخصص ارتوپد مشهد همراه ما باشید.

دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی بهترین دكتر ارتوپد پا در مشهد - متخصص ارتوپد مشهد احمداباد - دكتر ارتوپد مشهد هاشمیه -دكتر مهاجرزاده متخصص ارتوپد مشهد در این مطلب پاسخ دهیم .

qozAVVlvdc

ارتوپدی شاخه‌ای از علم پزشكی محسوب می‌شود كه تمركز اصلی آن، مراقبت از سیستم اسكلتی-عضلانی است. این سیستم بسیار پیچیده، از عضلات، استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها و تاندون‌های مختلفی تشكیل شده است. طبق همین تعریف نیز دكتر ارتوپد به پزشكی گفته می‌شود كه در زمینه درمان‌های جراحی (مانند جراحی فتق دیسك كمر و گردن) و غیرجراحی (مانند اوزون تراپی یا همان اوزون درمانی) تخصص داشته و مشكلات سیستم اسكلتی-عضلانی را درمان می‌كند. در كلینیك ارتوپدیدكتر سید سعید مهاجرزاده ما با استفاده از تجربه بهترین دكتر ارتوپد مشهد آماده خدمت‌رسانی به افرادی هستیم كه از بیماری‌های اسكلتی-عضلانی رنج می‌برند. ما در این كلینیك  از جدیدترین شیوه‌های درمانی مانند ازن تراپی تحت نظر فوق تخصص ارتوپد استفاده می‌كنیم.
همان‌طور كه گفتیم دكتر متخصص ارتوپد می‌تواند از دو روش جراحی و غیرجراحی برای درمان انواع مشكلات اسكلتی-عضلانی مانند آسیب‌های ورزشی، درد مفاصل و مشكلات كمری استفاده كند. در كلینیك دكتر مهاجرزاده متخصص مفاصل و استخوان بعد از بررسی وضعیت بیمار و تجویز آزمایشات تخصصی، بهترین درمان را برای او در نظر می‌گیرد. در این كلینیك، علاوه بر معاینه شدن بهترین دكتر ارتوپد مشهد، انواع تجهیزات درمانی و تشخیصی نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت تمام پروسه درمان خود را تحت نظر فوق تخصص ارتوپدی طی كنید. در این كلینیك كلیه فرآیندهای تشخیص و درمان، زیر نظر بهترین دكتر ارتوپد در مشهد انجام می‌شود. تجربه و تخصص، یكی از فاكتورهای مهم است كه این كلینیك ارتوپدی  را به یك مجموعه كامل و بی‌رقیب تبدیل كرده است
چه مشكلاتی در كلینیك ارتوپد دكتر سید سعید مهاجرزاده قابل درمان است؟
ارتوپدی یكی از شاخه‌های مهم علم پزشكی است كه با سیستم اسكلتی و عضلانی بدن سروكار دارد. این سیستم از بخش‌های حساس و مهمی مانند استخوان‌ها، مفاصل، تاندون‌ها و… تشكیل شده است. بنابراین متخصص ارتوپدی می‌تواند طیف وسیعی از مشكلات موثر بر روی استخوان‌ها، مفاصل و عضلات را درمان كند. برخی از این مشكلات از بدو تولد در بدن بیمار وجود دارند؛ و بخشی از آنها نیز به دلیل استفاده زیاد یا آسیب‌دیدگی ناشی از افزایش سن و حتی گاهی آسیب‌های ورزشی به وجود می‌آیند.
برخی از مهم‌ترین مشكلاتی كه در این كلینیك قابل درمان هستند عبارتند از:
درد مفاصل ناشی از آرتروز
شكستگی استخوان
آسیب‌های وارده به بافت‌های نرم بدن مانند عضله، تاندون‌ها و رباط‌ها
كمردرد
گردن درد
درد شانه و مشكلاتی مانند بورسیت
سندرم تونل كارپال
مشكلات ناشی از استفاده بیش از حد از اندام‌ها و آسیب‌های ورزشی مانند تاندینیت، پارگی مینیسك و پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL)
بیماری‌های مادرزادی مانند پاچنبری (كلاب فوت) و اسكولیوز
مشكلات مفصلی و استخوانی و درد ناشی از آن یكی از رایج‌ترین عللی هستند كه بیماران برای رفع آنها به كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده فوق تخصصی ارتوپدی مراجعه می‌كنند. در واقع در این كلینیك‌، پزشكان فوق تخصص ارتوپد با استفاده از تكنیك‌های خاص، دردهای مفصلی بیماران را درمان می‌كنند. بیشتر تكنیك‌های این كلینیك ارتوپد در مشهد برای درمان مشكلات بیماران استفاده می‌شوند؛ غیر تهاجمی هستند. یعنی بیمار می‌تواند بدون جراحی و فقط با مراجعه منظم دردهای رایج مفصلی و استخوانی خود را درمان كند. همچنین در این كلینیك‌ علاوه بر درمان مشكلات مفصلی و استخوانی، ناتوانی‌های حركتی و آسیب‌های ورزشی نیز به كمك پزشك متخصص ارتوپد دكتر سید سعید مهاجرزاده درمان می‌شوند. برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ذكر شده تماس حاصل فرمائید

دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد دكتر ارتوپد مشهد آزادشهر و بهترین دكتر ارتوپد پا در مشهد - متخصص ارتوپد مشهد احمداباد - دكتر ارتوپد مشهد هاشمیه -دكتر مهاجرزاده متخصص ارتوپد مشهد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.