• خانه
  • وبلاگ
  • دكتر زانو درد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
دكتر زانو درد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

دكتر زانو درد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/04

قبل از هرچیزی شما باید بدانید برای زانو درد خود به چه پزشكی مراجعه كنید. اگر بخواهید در مورد درد زانوی خود به پزشك عمومی مراجعه كنید، وی به احتمال زیاد شما را به پزشك ارتوپدی ارجاع می دهد.بخاطر داشته باشید كه بسیاری از پزشكان ارتوپدی فقط در یك یا دو قسمت از سیستم اسكلتی عضلانی تخصص دارند، بنابراین مهم است كه قبل از قرار ملاقات با هر پزشك جدید بررسی كنید كه متخصص جراح زانو باشد.

دكتر زانو درد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  دكتر زانو درد و موضوعات پرجستجوی بهترین فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص مینیسك زانو خواهیم پرداخت.

دكتر زانو درد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به دكتر زانو درد و پرسش هایی بهترین فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص مینیسك زانو بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


dqDUPxMRea

پزشك جراح ارتوپدی پزشكی است كه دارای مدرك پزشكی عمومی و پس از آن تخصص ارتوپدی است. جراح ارتوپد به تشخیص و درمان بیماری های سیستم اسكلتی و عضلانی بدن میپردازد.
این سیستم شامل تاندون ها، عضلات، استخوان ها، رباط ها ومنیسك ها و مفاصل بدن هستند كه در مجموع باعث حركت و فعالیت فرد میشوند.
هرگونه درد یا عارضه در قسمت های مختلف عضلانی و استخوانی مانند ستون فقرات، دست، پا، لگن، شانه باید توسط متخصص ارتوپدی معاینه شود.
متخصص ارتوپدی با روش های جراحی یا غیرجراحی همچون تزریقات مفصلی، فیزیوتراپی، تجویز دارو اقدام به درمان بیماران می كند.
درحالی كه اكثر پزشك های ارتوپدی كار ارتوپد عمومی را انجام می دهند، برخی متخصصین ارتوپدی در درمان پا، دست، شانه، ستون فقرات، لگن، زانو و برخی دیگر در حیطه ی اطفال، آسیب های ورزشی تخصص می گیرند. ممكن است بعضی از متخصصین ارتوپدی در چند حوزه تخصص داشته باشند.
متخصصان ارتوپدی با گذراندن دوره های فوق تخصصی، فقط با بخش های خاصی از بدن كار می كنند. به عنوان مثال فوق تخصص زانو به صورت تخصصی به مشكلات زانو و جراحی های آن همچون جراحی تعویض مفصل زانو، جراحی های ارتروسكوپی رباط و منیسك زانو، تروما میپردازد.
پزشك فوق تخصص در كنار طبابت زمان زیادی را صرف مطالعه به روزترین مقالات از مجلات معتبر مدیكال در حیطه جراحی های زانو میكند تا از جدیدترین متدهای علم پزشكی مطلع بشود.
درد زانو امروزه مشكلی است كه افراد در هر سنی میتوانند آن را تجربه كنند. درد زانو می تواند بسته به علت آن شدید یا خفیف باشد. از دلایل درد زانو معمولا به علت آسیب دیدگی یكی از بافت های داخل مفصلی یا خارج مفصلی زانو است كه از علت های داخلی آسیب دیدگی مفصل می توان آرتروز یا ساییدگی غضروف ها، پارگی مینیسك و كشیدگی تاندون ها را نام برد و از علت های آسیب دیدگی خارج مفصلی می توان كشیدگی تاندون های اطراف زانو و التهاب ماهیچه های اطراف زانو را نام برد. بنابراین هركس كه دچار درد زانو است باید نزد دكتر زانو درد برود تا مشكل خود را حل نماید.
بهترین دكتر زانو درد میتواند با روش های به روز، علت بیماری را تشخیص داده و در جهت درمان آن دارو یا فیزیوتراپی یا … را تجویز نماید.
در كل با توجه به پیچیدگی و ساختارهای بسیار زیادی كه در زانو وجود دارد پزشكی كه بتواند درد زانو را به طور دقیق تشخیص داده و منشا اصلی را پیدا كند باید تبحر، تخصص و علم زیادی داشته باشد تا بتواند علت درد را از علت های دیگر افتراق دهد.
آسیب های زانو برای اینكه بیومكانیك را مختل می كنند و باعث می شوند فرد نیروها را به طور غیر طبیعی در زانوی خود انتشار دهد اگر به موقع درمان نشود می توانند باعث آرتروز زودرس و ساییدگی های مفصلی و اختلالات پایداری شوند كه فرد را زودتر دچار ناتوانی و كاهش عملكرد می كند.
هر یك از متخصصین ارتوپد علاوه بر اینكه شناخت كافی به تمامی مفاصل بدن دارند، دوره های تكمیلی و تخصصی خود را بر روی یكی از مفاصل یا اندام های بدن می گیرند. پس دكتر زانو درد می تواند دكتری باشد كه دوره های تكمیلی خود را متمركز بر زانو گذرانده باشد.
كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزداه با بهره مندی از بهترین دكتر زانو درد با مجهزترین دستگاه ها در خدمت شما عزیزان  می باشند.

دكتر زانو درد | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد دكتر زانو درد و بهترین فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص زانو در مشهد - فوق تخصص مینیسك زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.