• خانه
  • وبلاگ
  • آمپول سلولهای بنیادی برای زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
آمپول سلولهای بنیادی برای زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

آمپول سلولهای بنیادی برای زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/06

بـا افزایـش سـن تدریجی و در اثـر تغییـرات بیومكانیـك، بیولوژیـك و ضربدیدگی ها، غضـروف مفصلی زانو دچـار فرسـایش و تغییـرات دژنراتیـو می شود. توانایـی غضـروف مفصلی در بازسـازی خـود به علـت محدودیـت عـروق خونی و سلولی محـدود است. لذا تزریق داخل مفصلـی دارو یا تركیب دارویی بـا خاصیت بازسـازی و ترمیم بافـت غضروفی، همـواره مورد توجه پزشكان بـوده اسـت.

آمپول سلولهای بنیادی برای زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  آمپول سلولهای بنیادی برای زانو و موضوعات پرجستجوی هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو - عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان ساییدگی زانو با سلولهای بنیادی - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - آمپول برای ساییدگی زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - عوارض سلول درمانی خواهیم پرداخت.

آمپول سلولهای بنیادی برای زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به آمپول سلولهای بنیادی برای زانو و پرسش هایی هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو - عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان ساییدگی زانو با سلولهای بنیادی - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - آمپول برای ساییدگی زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - عوارض سلول درمانی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


EtBBZb2UST

آرتروز شایع ترین بیماری التهاب مفاصل است كه بیش از نیمی از جمعیت بالای ۶۰ سال را درگیر كرده است. در این بیماری غضروف مفصل صدمه می بیند و به تدریج از بین می رود، در نتیجه سایش استخوان ها روی هم موجب درد، تورم و كاهش توانایی حركت می شود. رایج‌ترین علت آرتروز زانو بالا رفتن سن است گرچه عوامل متعددی مانند اضافه وزن، وراثت و ضربه نیز می‌توانند ریسك ابتلا به آرتروز زانو در سنین پایین را افزایش دهند. آرتروز ممكن است هر مفصلی را درگیر كند، اما مفاصل بزرگ كه وزن بدن را تحمل می كنند مثل مفاصل زانو و ران و ستون فقرات بیشتر در معرض ابتلا هستند. زمانی كه درد مفاصل شروع می‌شود، ورزش و فعالیت های فیزیكی به سختی انجام می‌شود. درمان های رایج این بیماری شامل درمان های دارویی، تزریق ژل هیالورونیك اسید و جراحی تعویض مفصل می باشد كه عوارض جانبی متعددی به همراه دارند. در صورت شدت و وسعت تخریب مفاصل، پزشك عمل تعویض مفصل را به بیمار پیشنهاد می دهد. از مهم‌ترین عوارض جراحی تعویض مفصل زانو به عنوان یك روش تهاجمی، دوره نقاهت طولانی و درد بسیار زیاد بیمار می باشد. امروزه سلول درمانی تحولات بسیاری در روند درمان بیماران ایجاد نموده است.
پیشرفت دانش سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی دریچه جدیدی به روی علم پزشكی نوین گشوده است. سلول‌های بنیادی مزانشیمی با دو ویژگی توانایی تمایز به سلول‌های غضروفی و تعدیل پاسخ‌های ایمنی می‌تواند به بهبود علائم بیماران مبتلا به آرتروز كمك نماید. در این روش سلول‌های بنیادی از نمونه مغز استخوان بیمار جدا شده در فضای آزمایشگاهی كاملا استریل تكثیر می شود
با توجه به اینكه بسیاری از وزشكاران به دلیل تمرینات حرفه ای در خطر ناشی از مصدومیت قرار دارند و ممكن است مدت زمان زیادی از میادین حرفه¬ای دور بمانند، بنابراین كوتاه بودن دوره نقاهت بسیار حائز اهمیت می باشد. تاكنون‌ ورزشكاران زیادی تحت پیوند سلولی قرار گرفته‌اندكه از جمله آن ها می‌توان به كریستیانو رونالدو، رافائل نادال و كریس جانسون اشاره كرد.
در كلینیك تخصصی دكترسید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپد، با روش‌ سلول درمانی دردشما را تسكین داده و باعث افزایش دامنه حركتی زانو شما می شود. ما، همانند شما، می‌دانیم كه جراحی هزینه زیادی در بردارد و آخرین روش درمانی است. یك برنامه درمانی بدون جراحی جامع باعث تسكین دائمی زانو درد ناشی از آرتروز و درمان ساییدگی كشكك می‌شود. ما به شما كمك می‌كنیم كه فعالیت‌های روزمره خود را مانند قبل از ابتلا به آرتروز از سر بگیرید. این برنامه های درمانی مناسب هر فردی است كه می‌خواهد از جراحی زانو و وابستگی به دارو جلوگیری كند.

آمپول سلولهای بنیادی برای زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد آمپول سلولهای بنیادی برای زانو و هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو - عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان ساییدگی زانو با سلولهای بنیادی - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - آمپول برای ساییدگی زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - عوارض سلول درمانی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.