• خانه
  • وبلاگ
  • Prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
Prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

Prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/11/19

پی آر پی زانو یكی از موثرترین روش‌های درمانی است. این روش با اثرگذاری 85 درصدی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌است. اگر روش‌های ابتدایی درمان مانند فیزیوتراپی كمكی به كاهش درد و بهبود وضعیت مفصل زانو نكند، در این صورت PRP یكی از بهترین گزینه‌ها برای به تعویق انداختن انجام عمل جراحی خواهد بود.

Prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و Prp زانو را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر Prp زانو به موضوعات پرجستجوی عوارض prp زانو - قیمت prp زانو - نظرات در مورد prp زانو - بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - مراقبت های بعد از prp زانو - فیلم تزریق پی آر پی زانو - تزریق پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp خواهیم پرداخت.

Prp زانو در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از Prp زانو با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی عوارض prp زانو - قیمت prp زانو - نظرات در مورد prp زانو - بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - مراقبت های بعد از prp زانو - فیلم تزریق پی آر پی زانو - تزریق پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp در این مطلب پاسخ دهیم .


OBzkfPL01I

پی آر پی زانو و یا (Platelet Rich Plasma) یك روش درمانی جدید برای بهبود آسیب‌های زانو است. PRP حاوی مقادیر زیادی پلاكت است. پلاكت بخشی از خون است كه با وجود فاكتورهای رشد و پروتئین، در بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده، بهبود عملكرد مفصل و عضلات و كاهش درد محل آسیب، بسیار تاثیرگذار است. در این روش از پلاكت‌های خون بیمار استفاده می‌شود. بنابراین یك درمان بسیار ایمن بدون بروز واكنش‌های آلرژی و انتقال هر گونه بیماری است.پی آر پی زانو نسبت به سایر روش‌های تزریقی نتایج بسیار موثرتری را به همراه دارد و در بسیاری از موارد نیاز به عمل جراحی و تعویض مفصل زانو را به تاخیر می‌اندازد. از این تكنیك برای كمك به بیمارانی كه دچار التهاب مفصل و آرتروز زانو شده‌اند، افرادی كه تاندون آنها دچار كشیدگی و آسیب شده است، ناپایداری و كشیدگی زانو استفاده می‌شود. از پلاسمای غنی از پلاكت علاوه بر مفصل زانو برای درمان‌ سایر مفاصل نیز استفاده می‌شود دانشمندان همچنان در حال تحقیق و بررسی در این زمینه هستند. اما آنچه مشخص است این است كه كاندیدای اصلی پی آر پی زانو، افرادی هستند كه درمان‌های ابتدایی مانند استراحت و فیزیوتراپی برای بهبود وضعیت آنها موثر نبوده و قصد به تاخیر انداختن عمل جراحی را دارند. همچنین این تكنیك مناسب افراد جوانی است كه در مراحل نخست بیماری به سر می‌برند.

كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپد در زمینه ی بیماری های ارتوپدی ،  انواع تست های تشخیصی و اوزون تراپی زانو و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است، كه شما عزیزان می توانید برای دریافت نوبت ومشاوره قبل درمان با مشاورین و متخصصین این كلینیك از طریق شماره تماس های ذكر شده در ارتباط باشید.

Prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد Prp زانو و عوارض prp زانو - قیمت prp زانو - نظرات در مورد prp زانو - بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - مراقبت های بعد از prp زانو - فیلم تزریق پی آر پی زانو - تزریق پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.