• خانه
  • وبلاگ
  • ورزش بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
ورزش بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

ورزش بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/20

پس از تزریق پی آر پی التهاب، درد و ورم موقتی ایجاد می‌شود. غالباً از بیمار خواسته می‌شود كه چند روز استراحت كند و به مفصل تزریق شده فشار نیاورد.

ورزش بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  ورزش بعد از پی آر پی و موضوعات پرجستجوی مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی صورت - درد بعد از پی آر پی - بهترین مركز پی آر پی زانو درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو خواهیم پرداخت.

ورزش بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به ورزش بعد از پی آر پی و پرسش هایی مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی صورت - درد بعد از پی آر پی - بهترین مركز پی آر پی زانو درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


6vESRSFQWSمنافع بالقوه در افزایش روند ترمیم، منجر به علاقه گسترده در استفاده از درمان با پی آر پی PRP (پلاسمای غنی از پلاكت) شده است.به همین دلیل، بیش از دو دهه است كه درمان با پی آر پی PRP در بسیاری از تخصص های مختلف پزشكی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما سابقه كاربرد این روش در پزشكی ورزشی محدود به چند سال اخیر است. با موفقیت بالایی كه پی آر پی در درمان ورزشكاران حرفه ای از جمله “تایگر وودز” و “هینز وارد” به دست آورد، این عمل توجه جامعه پزشكی و عموم مردم را به خود جلب كرد. تمایل به استفاده از پی آر پی PRP برای آسیب های پزشكی در ورزش، و همچنین برای صدمات اسكلتی عضلانی، این است كه به لحاظ نظری، این روش می تواند به وفور فاركتورهای ترمیم كننده را در محیط طبیعی بدن فراهم كند.. به مدت حداقل 8 ساعت پس از درمان با پی آر پی مناطق درمان شده را لمس، فشار، مالش یا دستكاری نكنید.  انجام یك یك برنامه توانبخشی بعد از تمرین كمك می‌كند تا نتایج مثبت راحتتر به دست بیایند. توانبخشی اولیه بر محافظت از روند بهبود و طیفی از حركات ملایم متمركز است. پس از مراحل اولیه، نوبت به تمرینات قوی سازی و تمرینات كنترل عصبی-عضلانی در سراسر اندام تحتانی می‌رسد. در مراحل نهایی توانبخشی، تمركز بر كنترل و توقف حركت اندام تهتانی در حركات خاص ورزشی مانند تغییر مسیر و حركات چرخشی خواهد بود.

دكتر سید سعید مهاجرزاده ، جراح و متخصص ارتوپدی و بیماری های مفاصل در مشهد می باشد كه عمل های جراحی زانو را با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهند. روش پی ار پی در مقایسه با دیگر روش‌های جراحی بسیار مقرون به صرفه است.برای مشاوره قبل از درمان و دریافت نوبت از دكتر سید سعید مهاجرزاده می توانید با مطب ایشان تماس بگیرید.

ورزش بعد از پی آر پی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد ورزش بعد از پی آر پی و مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی صورت - درد بعد از پی آر پی - بهترین مركز پی آر پی زانو درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.