• خانه
  • وبلاگ
  • آیا prp سرطان زا است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
آیا prp سرطان زا است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

آیا prp سرطان زا است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/25

درمان با Prp یك روش ساده و ایمن می باشد كه بر روی این روش درمانی تحقیقات زیادی انجام گرفته است در حالی كه سرطان ناشی از تغییرات در ماده ژنتیكی افراد است اما پلاكت های حاوی فاكتورهای رشد تزریق شده در این روش تنها از خون خود بیمار گرفته شده اند و تنها جداسازی شده اند و در آنها تغییری ایجاد نشده است و فقط برای تحریك فولیكول ها كاربرد دارند و افرادی كه از این درمان استفاده كرده اند تا بحال نشانه ای از بروز سرطان در آنها مشاهده نشده است.

آیا prp سرطان زا است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  آیا prp سرطان زا است و موضوعات پرجستجوی چه كسانی نباید پی ار پی كنند - عوارض prp صورت - خطرات prp - عوارض prp موی سر- نظرات در مورد پی آر پی صورت - ماندگاری پی آر پی - فاصله بین پی ار پی خواهیم پرداخت.

آیا prp سرطان زا است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به آیا prp سرطان زا است و پرسش هایی چه كسانی نباید پی ار پی كنند - عوارض prp صورت - خطرات prp - عوارض prp موی سر- نظرات در مورد پی آر پی صورت - ماندگاری پی آر پی - فاصله بین پی ار پی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


AlzH8uexSz پی آر پی از خون غلیظ شده خود فرد بیمار بدست می آید و به دلیل اینكه برخی افراد این روش را با روش كشت سلولی اشتباه می گیرند، شابیعه سرطان زا بوده prp مطرح شده است. هر چند باید در هنگام تزریق پی آر پی حتما به مراكز معتبر و تخصصی پوست و مو مراجعه نمود و از انجام این عمل نزد پزشكان عمومی اجتناب كرد. زیرا بر اساس قانون، پزشكان عمومی مجوز انجام این كار را ندارند. البته باید توجه كرد كه افراد با سابقه سرطان نیز از انجام عمل پی آر پی منع شده اند. از آنجا كه ماده ی PRP به كمك خون خود بیمار تهیه می شود ، امكان انتقال بیماری ، عفونت ، پس زدن بافت ، حساسیت آلرژیك و خطراتی چون ایجاد تومور در آن وجود ندارد. علاوه بر اینكه احتمال خطرات PRP نزدیك به صفر است، به دلیل وجود انواع آنتی بادی ها در پلاسما ، PRP به عنوان یك آنتی بیوتیك طبیعی عمل می كند . تنها عوارض احتمالی در تزریق پی آر پی ، قرمزی ، ورم ، سوزش ، درد خفیف و مختصر كبودی خواهد بود كه طی چند روز پس از تزریق خود به خود برطرف خواهد شد .  اخیراً برخی از داده‌ها، نشانگر مكانیسم‌های احتمالی ناشی از نقش پلاكت‌ها در درمان سلول‌های سرطانی بوده‌اند. از طرفی، درمان پی آر پی ممكن است بر رشد تومور و ایجاد متاستاز در بیماران سرطانی اثر وارونه بگذارد. در واقع عوامل رشدی كه در درمان ‌پی آر پی از پلاكت‌ها آزاد می‌شوند می‌توانند به پیشرفت تومور كمك كنند اما اصولاً علت اصلی سرطان نیست.اگرچه عوارض prp موی سر می‌تواند قابل توجه و خاص باشد، اما می‌توان همه‌ی این عوارض جانبی و عواقب پس از پلاكت درمانی را با توصیه‌ها و داروهای مناسب برطرف نمود. در واقع عوارض پی ار پی در مقایسه با سایر روش‌های موجود برای درمان ریزش مو بسیار كمتر است.
انتخاب كلینیك پیشرفته‌ای كه از آخرین تكنیك‌ها و امكانات برای درمان پی آر پی بهره‌مند باشد، باعث كاهش عوارض احتمالی و نتیجه‌گیری بهتر می‌شود.

آیا prp سرطان زا است | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد آیا prp سرطان زا است و چه كسانی نباید پی ار پی كنند - عوارض prp صورت - خطرات prp - عوارض prp موی سر- نظرات در مورد پی آر پی صورت - ماندگاری پی آر پی - فاصله بین پی ار پی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.