• خانه
  • وبلاگ
  • آیا اوزون درمانی خوب است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
آیا اوزون درمانی خوب است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

آیا اوزون درمانی خوب است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/30

استفاده از گاز اوزون یا اوزون درمانی روشی سالم در درمان بیماری‌های عضلانی، مفصلی بوده و همچنین برای افرادی كه دارای مشكل تنگی نخایی هستند، مفید است. پزشك در این روش غلظت گاز اوزون متناسب با نیاز بیمار در بافت‌های او تزریق می‌كند. با آزاد شدن گاز اوزون و تبدیل آن به اكسیژن در بافت‌ها انرژی زیادی آزاد می‌شود و همین امر به درمان دیسك كمر، درمان سیاتیك كمك می‌كند. انرژیِ آزاد شده از گاز اوزون در بافت‌‌ها بسیار زیاد است كه بدون هیچ عارضه‌‌ای به سلول، باعث تسكین دردهای مزمن در بافت‌‌ها می‌‌شود.

آیا اوزون درمانی خوب است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  آیا اوزون درمانی خوب است و موضوعات پرجستجوی آیا اوزون تراپی عوارض دارد - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی خواهیم پرداخت.

آیا اوزون درمانی خوب است |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به آیا اوزون درمانی خوب است و پرسش هایی آیا اوزون تراپی عوارض دارد - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


UOSorn77qD

 

امروزه با پیشرفت علم و تكنولوژی روشهای درمانی متفاوتی برای درمان بیماریها پیشنهاد میشوند. این روشها هر یك دارای فواید و عوارضی هستند و تمامی تلاش پزشكان این است كه با استفاده از این روشها سلامتی را برای عموم جامعه به ارمغان بیاورند. از این روش برای درمان طیف وسیعی از بیماریها استفاده می شود  نتایج ضد و نقیضی در این زمینه وجود دارد برخی از مطالعات نشان می دهند كه از این روش برای درمان بیماریها موثر است و برخی از آنها نشان می دهند كه استفاده از این گاز هیچ اثری بر سلامتی ندارد. مطالعه ای كه در سال 2018 صورت گرفت نشان می دهد كه این روش برای درمان بیماری آرتروز بسیار مناسب است. تحقیقات دیگری نشان می دهند كه این روش برای عفونت زایی از بدن موثر است. مطالعات در حوزه استفاده از اوزون درمانی در دندانپزشكی نشان می دهند این روش برای رفع مشكل حساسیت دندان نیز بسیار مفید است. اوزون درمانی برای درمان بیماری انسدادی مزمن ریه پیشنهاد میشود. در این روش اوزن به صورت وریدی به بدن بیمار تزریق میشود و با توجه به افزایش سطح اكسیژن در بدن، كاركرد ریه ها بهتر میشود.
از این روش میتوان برای درمان بیماری آسم نیز استفاده كرد. آسم سبب بروز استرس و التهاب در بدن میشود. اما ورود اوزون به بدن با تقویت سیستم ایمنی بدن و كاهش التهاب به رفع بیماری آسم كمك می كند.
اوزون دارای خاصیت ضد التهابی است و به كاهش التهاب در بدن كمك می كند. یافته ها نشان می دهند كه تزریق اوزون به بدن افراد مبتلا به بیماریهای دیابتی سبب میشود كه زخم آنها زودتر بهبود یابد و عفونت بدن آنها از بین برود.
یكی از كاربردهای اوزون استفاده برای رفع مشكلات مرتبط با اختلالات ایمنی است. مطالعه ای كه در سال 2018 انجام شده است نشان می دهد كه تركیب اوزون با خون سبب میشود كه ویروسهایی كه به سیستم ایمنی بدن آسیب وارد می كنند به طرز چشمگیری كاهش پیدا كنند. البته به این موضوع توجه داشته باشید كه استفاده از این روش نیازمند مطالعات قوی تری در این زمینه است.
مطالعات متعددی در این زمینه صورت گرفته است و نتایج آنها نشان می دهند كه استفاده از اوزن میتواند ظرف مدت 24 ساعت تا 48 ساعت از شدت عفونت باكتریایی بكاهد. این روش برای كسانی كه بدن آنها در برابر عفونت مقاوم شده است مناسب است.
بیماریهای دیگری كه با استفاده از اوزون درمانی بهبود می یابند:
ترمیم بافت مغزی آسیب دیده بر اثر سكته
كم شدن خطر حملات قلبی
 كاهش التهابات بدن، یك آنتی اكسیدان قوی
 تسكین درد

آیا اوزون درمانی خوب است | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد آیا اوزون درمانی خوب است و آیا اوزون تراپی عوارض دارد - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - بهترین دكتر اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.