• خانه
  • وبلاگ
  • نحوه تزریق اوزون |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
نحوه تزریق اوزون |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

نحوه تزریق اوزون |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/11/30

یكی از دلایل اصلی استفاده از اوزون تراپی در پزشكی آن است كه این روش مكانیزم‌هایی را در بدن فعال می‌كند كه باعث می‌شود بدن شروع به ترمیم خود كند. اساساً، اوزون تراپی به بدن كمك می‌كند تا بهترین عملكرد خود را انجام دهد و خود را ترمیم و بازسازی كند. اوزون تراپی سلول‌های غیرطبیعی و مهاجمان خارجی را هدف قرار داده و در عین حال فرآیندهای طبیعی بهبود بدن را تقویت می‌كند.

نحوه تزریق اوزون |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  نحوه تزریق اوزون و موضوعات پرجستجوی نحوه تزریق اوزون به كمر - درد بعد از تزریق اوزون - هزینه تزریق اوزون برای دیسك كمر - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر خواهیم پرداخت.

نحوه تزریق اوزون |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به نحوه تزریق اوزون و پرسش هایی نحوه تزریق اوزون به كمر - درد بعد از تزریق اوزون - هزینه تزریق اوزون برای دیسك كمر - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


gMNcuIiE9a

اوزون گونه‌ای واكنش‌پذیر از اكسیژن است كه از خواصی منحصر به فرد برای بهبود عارضه‌های مختلف برخوردار است. اوزون به دلیل برخورداری از انرژی بالا به سرعت واكنش می‌دهد و عملكرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد تا سیستم ایمنی بهتر بتواند با اجسام خارجی مقابله كند. در درمان اوزون تراپی با تزریق گازهای گرید پزشكی در موضع دردناك، سیستم‌های آنتی اكسیدان بدن فعال می‌شود. در اثر این فعال‌سازی فاكتورهای ایمنی در بدن آزاد می‌شود، یكی از این فاكتورهای ایمنی سیتوكین است كه در ناحیه دردناك جریان پیدا می‌كند. سیستم طبیعی تسكین دهنده‌ی درد خود بدن در اثر تزریق فعال می‌شود. مواد شیمیایی خاصی به موضع دردناك فرستاده می‌شود كه بافت را التیام می‌دهد و با توجه به نوع آسیب یا صدمه ستون فقرات یا عارضه اسكلتی ـ عضلانی، درد را كاهش می‌دهد یا حتی كاملاً از بین می‌برد.  تزریق اكسیژن-اوزون یكی از روش‌های درمانی است. این روش زمانی به كار می‌رود كه سایر روش‌های درمانی موفقیت‌آمیز نبوده‌اند و نیاز است كه زمان انجام عمل به تعویق بیافتد و یا امكان انجام عمل وجود ندارد. روش اوزون‌درمانی (اكسیژن درمانی) روشی غیرتهاجمی است كه اجرای آن ساده است و به همین خاطر به صورت سرپایی انجام می‌شود. روش‌های مختلفی برای انجام اوزون تراپی وجود دارد، متخصص بهترین روش را با توجه به شرایط بیمار توصیه می‌كند. اوزون تراپی دیسك كمر به سه روش زیر انجام می‌شود:

مستقیم در بافت
اگر اوزون تراپی برای درمان عارضه یا مشكل وخیم انجام شود، گاز اوزون مستقیم در بافت آسیب دیده تزریق می‌شود. گاز در پوشش محافظ تزریق می‌شود.
درون وریدی
در روش اوزون تراپی درون وریدی مستقیم (تزریق مستقیم اوزون یا ماژور اوزن اتوهموتراپی (MAH))، پزشك مقداری خون از بدن بیمار گرفته، سپس اوزون را به آن تزریق كرده و مجدداً این خون را به بدن بیمار تزریق می‌كند. به نظر می‌رسد این روش در درمان بیماری‌های مزمنی كه اغلب شامل علائم ناكارآمدی سیستم گردش خون هستند و یا التهابات گسترده‌ای كه لازم است به سرعت فروكش كنند بسیار موثر است.
درون عضله
اكسیژن درمانی را می‌توان به روش تزریق درون عضلانی نیز انجام داد. در این روش گاز اوزون قبل از تزریق با خون یا آب استریل مخلوط می‌شود.

نحوه تزریق اوزون | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد نحوه تزریق اوزون و نحوه تزریق اوزون به كمر - درد بعد از تزریق اوزون - هزینه تزریق اوزون برای دیسك كمر - تزریق اوزون برای پارگی دیسك كمر - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.