• خانه
  • وبلاگ
  • معایب ارتوكین تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
معایب ارتوكین تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

معایب ارتوكین تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/12/03

ارتوكین تراپی به شما این امكان را می‌دهد تا بتوانید به طور مؤثری با آرتروز كه یك بیماری تحلیلی در مفاصل است مبارزه كنید. ارتوكین یك روش بیولوژیكی منحصر به فرد است كه تحلیل مفاصل و كمر درد را درمان می‌كند. در این روش درمانی، پروتئین‌های محافظ ساخته­شده از خون بیمار به وی تزریق می‌شود. ارتوكین تراپی یك درمان كاملاً اتولوگ، بی‌خطر و مؤثر است. تحقیقات بالینی نیز استفاده از این روش درمانی را حمایت و پشتیبانی می‌كنند. جراح ارتوپد تمام فرایند درمان و اصول آن را مشخص می‌كند.

معایب ارتوكین تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  معایب ارتوكین تراپی و موضوعات پرجستجوی هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - كیت ارتوكین - ارتوكین تراپی چیه خواهیم پرداخت.

معایب ارتوكین تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به معایب ارتوكین تراپی و پرسش هایی هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - كیت ارتوكین - ارتوكین تراپی چیه بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


HabP37gn5w

 

آرتروز شایع‌ترین اختلال مفصلی است؛ پیش‌بینی می‌شود تعداد بزرگسالان مبتلا به آرتروز در ایالات متحده از 21.4 میلیون نفر در سال 2005، به 41.1 میلیون نفر تا سال 2030 رسیده و تقریباً دو برابر شود. آرتروز هنگامی رخ می‌دهد كه بالشتك بین استخوان‌های (غضروف) شما خراب می‌شود. غضروف شما یك بافت انعطاف‌پذیر سخت است كه به حركت مفاصل كمك می‌كند. با تخریب غضروف، استخوان‌ها در هنگام حركت، به ‌روی هم یا بر روی ماهیچه‌ها كشیده می‌شوند. در نتیجه، شخص علائمی، مانند درد، تورم و كاهش دامنه‌ی حركت مفصل را تجربه می‌كند.  احتمال ابتلا به آرتروز، با افزایش سن، چاقی و سابقه آسیب مفصلی افزایش پیدا می‌كند. یكی از روش‌های درمانی استئوآرتریت یا آرتروز، ارتوكین تراپی است. تحقیقات نشان‌دهنده اثرات مثبت درمان با این روش، و كاهش درد و التهاب متعاقب درمان با آن هستند. همچنین، در مقایسه با دیگر روش مشابه در درمان آرتروز، یعنی درمان با پلاسمای غنی از پلاكت، ارتوكین تراپی، نتایج بهتر و بلندمدت‌تری را نشان می‌دهد.

ارتوكین تراپی نیز، مانند بقیه روش‌های درمان تزریقی، با خطر عفونت همراه است. برخی از معایب ارتوكین تراپی و عوارضی كه احتمال بروز آن‌ها وجود دارد، شامل موارد زیر است:
درد و سفتی مفصلی پس از تزریق
عدم گرفتن نتیجه مناسب از تزریق
تورم و كبودی در محل تزریق
احساس بی‌حسی كوتاه‌مدت در محل تزریق، در اثر استفاده از داروهای بی‌حس‌كننده

معایب ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد معایب ارتوكین تراپی و هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - مراكز ارتوكین تراپی در مشهد - ارتوكین تراپی در مشهد - هزینه ارتوكین تراپی در مشهد - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - كیت ارتوكین - ارتوكین تراپی چیه كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.