• خانه
  • وبلاگ
  • اوزون تراپی در بیمارستان میلاد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
اوزون تراپی در بیمارستان میلاد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

اوزون تراپی در بیمارستان میلاد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/12/04

در پزشكی، اُزُن همیشه تركیبی از اُزُن خالص همراه با اكسیژن خالص است. بر اساس این دستورالعمل، غلظت اُزُن میتواند از ۱ تا ۱۰۰ میكروگرم در میلی لیتر متفاوت باشد. ( % Vol 0.05-5 ) یك پزشك با تجربه بر اساس علایم و وضعیت عمومی بیمار، غلظت و دوز كلی را اندازه گیری میكند.بسیاری از بیماری ها هستند كه میتوانند توسط اُزُن تراپی بهبود یابند یا بطور كامل درمان شوند. این موضوع مورد تائید بسیاری از مقالات علمی است. اُزُن تراپی به عنوان یك درمان مكمل مورد قبول درمانگران قرار گرفته است. به عبارت دیگر اُزُن تراپی جزئی از طب مكمل محسوب میشود. این نكته بدان معنی است كه درمان كلاسیك بیمار در كنار اُزُن تراپی حتما باید پیگیری و ادامه یابد.

اوزون تراپی در بیمارستان میلاد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  اوزون تراپی در بیمارستان میلاد و موضوعات پرجستجوی بهترین دكتر اوزون تراپی - مراكز اوزون تراپی دولتی - هزینه جراحی در بیمارستان میلاد - قیمت اوزون تراپی - لیست پرستاران بیمارستان میلاد - بیمارستان میلاد مشهد سایت - خدمات رایگان بیمارستان میلاد خواهیم پرداخت.

اوزون تراپی در بیمارستان میلاد |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به اوزون تراپی در بیمارستان میلاد و پرسش هایی بهترین دكتر اوزون تراپی - مراكز اوزون تراپی دولتی - هزینه جراحی در بیمارستان میلاد - قیمت اوزون تراپی - لیست پرستاران بیمارستان میلاد - بیمارستان میلاد مشهد سایت - خدمات رایگان بیمارستان میلاد بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


kb7ulFnBKy

 

 امروزه مراكز اوزون تراپی و در كشور چندین سال است با روش اوزون تراپی در جامعه پزشكی آشنا شده اند و با توجه به اینكه مراكز اوزون تراپی در كشورهای برجسته و پیشرفته كاربردهای گسترده این روش در درمان استفاده می كنند می توان گفت كه به صورت بدبینانه در خصوص ۴۰% بیماری ها راه كار درمانی دارد در این شیوه به كمك یك سیستم نوین و پیشرفته و بدون نیاز به هیچ نوع تزریقی ، اكسیژن دو ظرفیتی داخل بافت تبدیل به پلاسمای ازن می شود. ازن ناپایدار است و ظرف مدت هشت دقیقه به اكسیژن دو ظرفیتی تبدیل می شود.  در این تبدیل حدود ۶۸ كیلو كالری انرژی آزاد می شود.  با آزاد شدن انرژی و تاثیر بر غشای گویچه های سفید ، ترشح سایتوكینها و اینترلوكین تحریك می شود و به دنبال آن زنجیره ای از تغییرات مثبت در كل سیستم ایمنی آغاز می شود. از دیگر اثرات ازن بر بافت افزایش جذب اكسیژن توسط سلول ها می باشد و اینكار با فعال كردن آنزیم DPG حاصل می شود.  در كمبود این آنزیم سلول ها كم اكسیژن می شوند (همانند بیماری دیابت)   عملكرد دیگر ازن گردش بهتر خون و خون رسانی است كه پایه اصلی حیات و درمان و ترمیم بافتی می باشد.  با استفاده از سوزن‌‌های باریك بلند و با راهنمایی دستگاه تصویربرداری در اتاق عمل به‌‌صورت سرپایی، بدون بیهوشی و در شرایط كاملاً استریل، گاز اوزون را به محل درد تزریق شده و تأثیر این گاز بر ان ناحیه، فشار را از روی اعصاب  بر‌‌می‌دارد و درد را تسكین می‌‌دهد. انجام این كار توسط بی‌حسی موضعی انجام می‌‌شود و احتیاج به بستری ندارد.  تزریق اوزون چون با بی‌حسی در بیمارستان میلاد انجام می‌‌شود دردی مانند تزریق عضلانی را در پی خواهد داشت.

اوزون تراپی در بیمارستان میلاد | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد اوزون تراپی در بیمارستان میلاد و بهترین دكتر اوزون تراپی - مراكز اوزون تراپی دولتی - هزینه جراحی در بیمارستان میلاد - قیمت اوزون تراپی - لیست پرستاران بیمارستان میلاد - بیمارستان میلاد مشهد سایت - خدمات رایگان بیمارستان میلاد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.