• خانه
  • وبلاگ
  • خطرات prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
خطرات prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

خطرات prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/12/16

تمام درمان‌هایی كه به روش تزریق انجام می‌شوند، ممكن احساسات ناخوشایندی در فرد ایجاد كنند. اما در بیشتر موارد، عوارض پی آر پی به حدی كم و سطحی است كه افراد می‌توانند بلافاصله بعد از تزریق، فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

خطرات prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  خطرات prp و موضوعات پرجستجوی عوارض prp زانو - عوارض prp صورت - عوارض پی آر پی مو - آیا پی آر پی سرطان زاست - هزینه prp مو سر - آیا prp موثر است - فواید prp - پی آر پی مو چیست خواهیم پرداخت.

خطرات prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به خطرات prp و پرسش هایی عوارض prp زانو - عوارض prp صورت - عوارض پی آر پی مو - آیا پی آر پی سرطان زاست - هزینه prp مو سر - آیا prp موثر است - فواید prp - پی آر پی مو چیست بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


wqNz2SWPNB 

پی آر پی ، پلاسمای غنی شده از پاكت های خونی است كه از فاكتورهای رشدی آن می توان جهت رفع مشكلات و عوارض پوست و مو استفاده نمود . از تزریق PRP جهت زیبایی و جوانسازی پوست و مو استفاده می گردد . از آنجایی كه ماده پی آر پی بر پایه سلول های خونی فرد است، خطرات PRP در مقایسه با روش های دیگر بسیار كمتر است. پی آر پی ماده ای تغلیظ شده با پلاكت های خونی است كه به طور موثری به تقویت ناحیه ی آسیب دیده می پردازد و به صورت ریشه ای می توان جهت رفع عوارض پوست و مو از آن استفاده كرد . جهت تهیه پی آر پی ، با توجه به تعداد كیت های لازم كه باید در ناحیه ی مورد نظر تزریق گردد ، حجم مورد نیازی از خون فرد گرفته می شود و با قرار دادن خون و ماده ی پی آر پی در دستگاه گریز از مركزی اجزای خون از هم جدا شده و پلاكت های خون به پی آر پی اضافه می شوند و با تزریقات متعدد این پی آر پی تغلیظ شده را می توان توسط بسیار نازك به نواحی مورد نظر وارد نمود .  از آنجا كه ماده ی PRP به كمك خون خود بیمار تهیه می شود ، امكان انتقال بیماری ، عفونت ، پس زدن بافت ، حساسیت آلرژیك و خطراتی چون ایجاد تومور در آن وجود ندارد. علاوه بر اینكه احتمال خطرات PRP نزدیك به صفر است، به دلیل وجود انواع آنتی بادی ها در پلاسما ، PRP به عنوان یك آنتی بیوتیك طبیعی عمل می كند . تنها عوارض احتمالی در تزریق پی آر پی ، قرمزی ، ورم ، سوزش ، درد خفیف و مختصر كبودی خواهد بود كه طی چند روز پس از تزریق خود به خود برطرف خواهد شد .

خطرات prp | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد خطرات prp و عوارض prp زانو - عوارض prp صورت - عوارض پی آر پی مو - آیا پی آر پی سرطان زاست - هزینه prp مو سر - آیا prp موثر است - فواید prp - پی آر پی مو چیست كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.