• خانه
  • وبلاگ
  • بعد از prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
بعد از prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

بعد از prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1400/12/17

مراقبت های بعد از پی ار پی تا یك هفته بعد از پی آر پی باید ادامه داشته باشند.

بعد از prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  بعد از prp و موضوعات پرجستجوی عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از prp صورت - مراقبت بعد از prp زانو - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - رنگ كردن مو بعد از prp - علت ریزش مو بعد از پی ار پی خواهیم پرداخت.

بعد از prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به بعد از prp و پرسش هایی عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از prp صورت - مراقبت بعد از prp زانو - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - رنگ كردن مو بعد از prp - علت ریزش مو بعد از پی ار پی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


NxBZi4810M 

روز اول تا دوم
حداقل تا شش ساعت پس از پلاسمادرمانی، از محصولات مراقبتی و زیبایی مو استفاده نكنید.
حداقل تا سه ساعت پس از تزریق، سر خود را از رطوبت دور نگه دارید.
برای آنكه تأثیر روش پلاسمادرمانی به حداكثر برسد، حدود سه الی چهار ساعت پس از تزریق دوش آب داغ بگیرید و سر را كامل بشویید.
از قراردادن كمپرس سرد روی پوست سر و نواحی تزریق خودداری كنید؛ زیرا یخ و سرما در نقش یك عامل ضدالتهابی عمل می‌كنند! در صورت تشخیص و توصیه درمان‌گر و همچنین، مشاهده تورم، به مدت كوتاه از یخ یا كمپرس سرد استفاده كنید.
تا دو روز پس از تزریق پلاسما از سونا، اتاق‌های بخار و شنا دور باشید.
حداقل تا دو روز پس از تزریق پی آر پی مو، از انجام فعالیت‌های فیزیكی سخت و قرارگرفتن در معرض نور و گرمای زیاد خودداری كنید. 

روز سوم تا هفتم
بین ۲ الی ۴ روز پس از تزریق، علامت‌هایی مثل كبودی، قرمزی، خارش، تورم و یا درد در پوست سر طبیعی است. در صورتی كه درد یا ناراحتی از بیش از حد تحمل‌تان است، از تیلنول یا دیگر داروهای حاوی استامینوفن استفاده كنید.
در زمانی كه سلول‌های فولیكول در پوست سر در حال فعال‌شدن هستند، احساس قلقلك یا خارش در پوست سر خواهید داشت كه به مرور زمان برطرف خواهد شد.
در برخی موارد نادر، عفونت یا واكنش‌های دیگری به پلاسما در پوست سر مشاهده می‌شود. البته این عارضه‌ها به راحتی با داروهای آنتی‌بیوتیك یا ضدالتهابی قابل درمان‌اند. درصورتی كه هركدام از این علائم و واكنش‌های غیرعادی را مشاهده كردید، با درمان‌گر خود تماس بگیرید.
حداقل تا سه روز پس از درمان همچنان از مصرف آسپیرین، ادویل، موترین، ایبوپروفن، ناپروكسن، ولتارن و دیگر داروهای ضدالتهابی خودداری كنید. در صورت امكان این روال را تا هفت روز ادامه بدهید.
در طول سه روز نخست پس از تزریق، از شامپوهایی با میزان pH ملایم استفاده كنید.
تا سه روز پس از تزریق پلاسما به پوست سر، مصرف الكل، كافئین و دخانیات برای شما ممنوع است. در افراد سیگاری، روند بهبود و ریكاوری به كُندی طی می‌شود و معمولاً اختلال‌ها و عارضه‌های جدی گریبانگیر بیمار خواهند شد.
حداقل تا سه روز پس از تزریق پلاسما، از مصرف ماینوكسیدیل، رنگ‌های شیمیایی برای مو و محصولات صاف‌كننده مو خودداری كنید.
در طول یك هفته نخست پس از تزریق، روزانه مقدار زیادی آب مصرف كنید.
حداقل تا یك هفته پس از تزریق پلاسما از مصرف تركیبات رقیق‌كننده خون مثل ویتامین ای، ویتامین آ، سیر، تخم كتان، روغن جگر ماهی و اسیدهای چرب ضروری خودداری كنید.

بعد از prp | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد بعد از prp و عكس قبل و بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از prp صورت - مراقبت بعد از prp زانو - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت بعد از پی آر پی شانه - ریزش مو بعد از پی آر پی - رنگ كردن مو بعد از prp - علت ریزش مو بعد از پی ار پی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.