• خانه
  • وبلاگ
  • درد بعد از اوزون تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
درد بعد از اوزون تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

درد بعد از اوزون تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/01/06

نمی‌توان گفت كه فرایند اوزون تراپی با هیچ دردی همراه نیست. اما به نسبت هم میزان درد و هم میزان عوارض آن كمتر است. تنها با وجود یك پزشك بسیار ماهر است كه این میزان كمتر خواهد شد یا به صفر خواهد رسید. با این وجود گزارش وجود عوارض و درد شدید بعد از انجام مراحل اوزون درمانی بسیار كم است.

درد بعد از اوزون تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  درد بعد از اوزون تراپی و موضوعات پرجستجوی درد بعد از اوزون تراپی زانو - درد بعد از اوزون تراپی گردن - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی خواهیم پرداخت.

درد بعد از اوزون تراپی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به درد بعد از اوزون تراپی و پرسش هایی درد بعد از اوزون تراپی زانو - درد بعد از اوزون تراپی گردن - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


UEVOIt6cCh 

اول اینكه اوزون خود مخلوطی از سه اتم اكسیژن است كه به یكدیگر متصل اند. بدیهی است كه با ورود چنین ماده‌ایی به بدن به سرعت میزان آنتی‌اكسیدان خون بالا خواهد رفت و اكسیژن رسانی به بافت‌ها نیز زیاد خواهد شد. این خاصیت انتی‌اكسیدانی خود باعث تسكین درد و كم شدن تورم و التهاب می‌شود. به عنوان مفاصل با بازسازی دوباره بافت استخوان و ترمیم آن می‌توان میزان درد را تا حدود زیادی كاهش داد. علاوه بر این تزریق اوزون بر مكانیسم بدنی نیز موثر خواهد بود. با ورود اوزون به بافت به سرعت عوامل بیماری‌زایی همچون میكروب‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل تخرب خواهند شد. به این وسیله سد دفاعی بدن نیز قویتر خواهد شد.  چرخه اوزون با تبدیل به یك رادیكال اكسیژن و یك مولكول اكسیژن باعث می‌شود كه سطح انرژی بدنی نیز بالاتر رود و میزان آن دستخوش تغییر شود. علاوه بر این فعالیت‌های مغزی نیز بهتر خواهند شد. استفاده از روش اوزون درمانی تا حد زیادی از بروز درد و التهاب بعد از درمان جلوگیری می‌كند. این روش یك پیشنهاد اولیه برای مواردی است كه صد در صد نیاز به جراحی نیست. در صورتی كه پس از انجام روش اوزون درمانی نیز نتیجه موثر نباشد، پزشك از همان روش‌های قبلی برای درمان استفاده خواهد كرد.  از جمله مواردی كه می‌توانید برای رفع درد و عوارض بعد از اوزون درمانی انجام دهید این است كه از قرص‌های ویتامینه یا میوه‌ها و محصولاتی كه دارای ویتامین طبیعی هستند استفاده كنید. همچنین با مصرف مناسب می‌توانید میزان آب بدن خود را در سطح خوبی نگه‌دارید. شاید بتوان با مصرف غذاهایی كه مایع هستند نیز این میزان آب را جبران كرد. حتما پس از انجام مراحل اوزون درمانی استحمام با آب ولرم انجام دهید تا هم تركیباتی كه روی بدن قرار گرفته‌اند جدا شوند و هم میزان دمای بدن به تعادل برسد. می‌توانید از پمادهای مناسب یا تكه‌های یخ برای رفع التهاب و كبودی در ناحیه تزریق استفاده كنید. فعالیت‌های ورزشی شدید را تا یك هفته تعطیل كنید و بار سنگین را هم بلند كنید. با وجود تمام این مراقبت‌ها چنانچه باز هم دردی را احساس كردید، با پزشك تماس بگیرید و از او برای رفع درد مشاوره بگیرید.

درد بعد از اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد درد بعد از اوزون تراپی و درد بعد از اوزون تراپی زانو - درد بعد از اوزون تراپی گردن - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - قیمت اوزون تراپی - مراقبت بعد از اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.