• خانه
  • وبلاگ
  • مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1401/01/27

متخصص طب فیزیكی و توانبخشی مدت‌ها است كه به دنبال یك روش درمانی مؤثر هستند كه فاقد اشكالات جراحی باشد. تزریق اوزون باعث بهبودی مشابه با عمل جراحی می‌شود اما زمان بهبودی، خطر، و عوارض جانبی بسیار كم‌تری دارد. اوزون تراپی یك عمل سرپایی است كه نیازی به بیهوشی ندارد.

مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت بعد از اوزون تراپی واژن - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - مراقبت های بعد از اوزون تراپی واژن - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد همراه ما باشید.

مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت بعد از اوزون تراپی واژن - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - مراقبت های بعد از اوزون تراپی واژن - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد در این مطلب پاسخ دهیم .


R8acm3pISk 

ضعف یا آسیب دیدگی دیسك ممكن است باعث برآمدگی آن یا حتی باعث خارج شدن برخی از ژل‌های درون آن شود. این برآمدگی دیسك، فتق دیسك یا فتق نخاعی نامیده می‌شود مراقبت بعد از اوزون تراپی بسیار مهم است به همین علت اغلب به یك یا چند عصب نخاعی فشار وارد كرده و باعث درد می‌شود كه ممكن است شدید باشد و حتی گاهی اوقات منجر به فلج شدن بیمار می‌شود.
موفقیت اوزن تراپی بر اساس اصول زیر است:
یكی از مشكلاتی كه در فتق دیسك ایجاد می شود التهاب است. اوزن واكنش هایی كه باعث ایجاد مولكول های التهابی می شوند را متوقف می كند. با كاهش التهاب در فتق، دیسك درد بیمار تسكین می یابد.
فتق دیسك جریان خون را دچار مشكل می كند. ایجاد اشكال در گردش خون باعث درد می شود.تزریق اوزون غلظت اكسیژن در محل فتق راافزایش میدهد و دیسك درد بیمار تسكین پیدا می كند.
تزریق اوزن در درون دیسك، حجم آب موجود در فتق را كاهش می دهد. بنابراین اندازه فتق كوچك می شود و درد آن بهبود پیدا می كند.
اوزن سلول های بدن را تحریك می كند كه كلاژن تولید كنند. این یكی از مهم ترین اثرات اوزن برای بهبود دیسك درد است.
مراقبت‌های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر:
این دستورالعمل‌های بعد از درمان را دنبال كنید تا از لذت بردن از مزایا و خواص پاك كننده بعد از اوزون درمانی اطمینان حاصل كنید.
دو روز استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید به این خاطر كه روند بهبودی و ساخت كلاژن را دچار اختلال ننمایید.
برای كاهش التهاب به مدت ۴۸ ساعت از پد های گرم و سپس كمپرس یخ و در انتها بالا نگداشتن برای اندام های تحتانی توصیه می شود.
به مدت دو هفته در رژیم غذایی خود استفاده از روغن ماهی و مكمل های این ماده و استفاده از پروتئین را قرار دهید.
فرد بعد از حدود ۲ الی ۳ هفته می تواند با دقت كافی فعالیت فیزیكی خود را آغاز نماید.
بسته به شرایط آب و هوایی، باید با آب خنك یا گرم دوش بگیرید. از دوش گرفتن با آب بسیار گرم (داغ) خودداری كنید زیرا باعث می‌شود سموم به پوست شما وارد شود و قطعا این چیزی نیست كه شما بخواهید

مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد مراقبت های بعد از اوزون تراپی دیسك كمر و فیلم اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت بعد از اوزون تراپی واژن - هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی مو - مراقبت های بعد از اوزون تراپی واژن - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.