• خانه
  • وبلاگ
  • عوارض تزریق prp در زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
عوارض تزریق prp در زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

عوارض تزریق prp در زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/01/30

تزریق پلاسمای غنی از پلاكت (پی آر پی) یك روش درمانی جدید برای كنترل درد مربوط به آرتروز (استئوآرتریت) زانو است. محققان هنوز در حال بررسی این گزینه درمانی هستند.

عوارض تزریق prp در زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  عوارض تزریق prp در زانو و موضوعات پرجستجوی قیمت prp زانو - درد بعد از پی آر پی زانو - تزریق پلاسمای غنی از پلاكت prp به داخل مفصل - پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - پی آر پی زانو خواهیم پرداخت.

عوارض تزریق prp در زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به عوارض تزریق prp در زانو و پرسش هایی قیمت prp زانو - درد بعد از پی آر پی زانو - تزریق پلاسمای غنی از پلاكت prp به داخل مفصل - پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - پی آر پی زانو بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


ZOvNf8Qvoi 

تزریق پی آر پی از خون خود برای تحریك رشد در بافت‌های آسیب دیده استفاده می‌كند و یك روش درمانی تجربی است و در حال حاضر متخصصان استفاده از آن را توصیه نمی‌كنند. اگر قصد تزریق پی آر پی را دارید، با مشاوره گرفتن از پزشك خود شروع كنید. از آنجا كه تزریق پی آر پی به صورت آزمایشی انجام می‌شود، شواهد محدودی در مورد میزان ایمنی و موثر بودن آن وجود دارد. علاوه بر این، بیمه نامه شما ممكن است آنها را پوشش ندهد. قبل از شروع هرگونه درمان آزمایشی از نزدیك با پزشك خود مشورت كنید و اطمینان حاصل كنید كه ارائه دهنده مورد نظر واجد شرایط كامل این روش درمانی است.برخی شواهد نشان می‌دهد كه این روش درمانی می‌تواند به مدیریت درد مرتبط با زانو كمك كند، اما برای تأیید عملكرد آن كافی نیست.
روش پی آر پی از خون خود شما استفاده می‌كند، بنابراین كارشناسان منابع معتبر می‌گویند احتمالا بی خطر است.
با این حال، تزریق در مفصل زانو می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد، از جمله:
عفونت موضعی
درد در محل تزریق
آسیب عصبی، به احتمال زیاد در محل تزریق
بررسی 2017 ذكر شده در بالا نشان داد كه برخی از افراد عوارض زیر را تجربه كرده اند:
درد و سفتی
ضربان قلب سریع
غش و سرگیجه
حالت تهوع و ناراحتی معده
تعریق
سردرد

عوارض تزریق prp در زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد عوارض تزریق prp در زانو و قیمت prp زانو - درد بعد از پی آر پی زانو - تزریق پلاسمای غنی از پلاكت prp به داخل مفصل - پی آر پی زانو چیست - فیلم تزریق prp - ورزش بعد از پی آر پی - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - پی آر پی زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.