• خانه
  • وبلاگ
  • عكس ورزش برای آرتروز زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
عكس ورزش برای آرتروز زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

عكس ورزش برای آرتروز زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/02/10

آرتروز نوعی بیماری است كه در آن مفاصل متورم ، گرم و اغلب دردناك می شوند. یكی از مفاصلی كه معمولاً تحت تأثیر آرتروز قرار می گیرد ، زانو است كه بزرگترین مفصل در بدن است.

عكس ورزش برای آرتروز زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  عكس ورزش برای آرتروز زانو و موضوعات پرجستجوی فیلم ورزش برای آرتروز زانو - كانال ورزش برای آرتروز زانو در خانه - ورزش برای زانو درد و كمردرد - تصاویر ورزش زانو درد - آیا ورزش برای آرتروز زانو ضرر دارد - دانلود ورزش برای زانو درد - تقویت زانو درد - درمان التهاب زانو با ورزش خواهیم پرداخت.

عكس ورزش برای آرتروز زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به عكس ورزش برای آرتروز زانو و پرسش هایی فیلم ورزش برای آرتروز زانو - كانال ورزش برای آرتروز زانو در خانه - ورزش برای زانو درد و كمردرد - تصاویر ورزش زانو درد - آیا ورزش برای آرتروز زانو ضرر دارد - دانلود ورزش برای زانو درد - تقویت زانو درد - درمان التهاب زانو با ورزش بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


طبق آمار بنیاد آرتریت، نزدیك به ۳۱ میلیون نفر همراه با درد آرتروز زندگی می كنند. آرتروز یا استئو آرتریت رایج ترین علت ناتوانی در میان افراد بالغ بوده و به طور شایع در مفاصل زانو پدیدار می شود. پس از شروع شدن فرایند بیماری هیچ راهی برای احیای آسیب های مفصلی وجود ندارد. به همین دلیل، پیشگیری از پیشرفت و كاهش درد آرتروز زانو و درمان آرتروز اهمیت دارد.خوشبختانه، راه هایی برای مدیریت آرتروز و تسكین درد زانو پیش از درمان قطعی آرتروز زانو وجود دارد. ایجاد تغییرات در سبك زندگی از جمله انجام ورزش های مناسب برای مفاصل، داشتن وزن مناسب، توجه به علائم بدن خود و مصرف دارو ها همگی می توانند به كنترل درد آرتروز زانو كمك كنند. در لیست پایین برخی از این تغییرات آورده شده اند.

ورزش برای درمان آرتروز زانو : بالا بردن زانو به صورت ایستاده
بالابردن پا به صورت ایستاده باعث بهبود ثبات ، تعادل و قدرت می شوند.
فواید این ورزش: لیفتینگ پا یك تمرین مهم پا برای بهبود ثبات ، تعادل و قدرت ، كاهش تأثیر زانوها است.
مراحل:
در برابر دیوار بایستید.
بدون چرخاندن انگشت پا به پهلو ، آن را بالا بیاورید. انگشتان پا را به سمت جلو یا كمی داخل نگه دارید
از خم شدن به طرفین خودداری كنید.
این حركت را 15-20 بار در هر طرف تكرار كنید.

Ivc1dk749b 

ورزش برای درمان آرتروز زانو : نشستن و ایستادن
فواید این ورزش: تاثیر روی عضلات چهار سر ران (جلوی ران) و باسن
هدف: این حركت تكراری برای بهبود دامنه حركت زانو و قدرت كلی پا بسیار موثر است. با گذشت زمان ، ایستادن بدون درد در زندگی روزمره آسان تر خواهد شد و درد زانوان شما بهبود می یابد.
مراحل این ورزش:
صاف روی صندلی بنشینید و پا صاف روی زمین باشد.
دستها را روی سینه قرار دهید.
به آرامی صاف بایستید
به آرامی به حالت نشسته برگردید.
1 دقیقه این حركت را تكرار كنید.

ورزش برای درمان آرتروز زانو : حركت كیك بك
ورزش برای درمان آرتروز زانو : حركت كیك بكاین ورزش باعث بهبود عضلات و كاهش درد آرتروز زانو می شود.
اهداف: تاثیر روی همسترینگ (پشت ران).
هدف: این ورزش برای تقویت عضلات پا و كاهش سفتی زانو عالی است.
مراحل:
صاف بایستید
پا را از زمین بلند كرده و زانو را خم كنید ، پاشنه را به سمت باسن بیاورید.
چند ثانیه نگه دارید ، سپس پایین بیایید.
لازم است زانوها باید در یك راستا قرار بگیرند و حالت صاف داشته باشند.
10-25 بار تكرار كنید و چند بار در روز تكرار كنید.

عكس ورزش برای آرتروز زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد عكس ورزش برای آرتروز زانو و فیلم ورزش برای آرتروز زانو - كانال ورزش برای آرتروز زانو در خانه - ورزش برای زانو درد و كمردرد - تصاویر ورزش زانو درد - آیا ورزش برای آرتروز زانو ضرر دارد - دانلود ورزش برای زانو درد - تقویت زانو درد - درمان التهاب زانو با ورزش كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.