• خانه
  • وبلاگ
  • فیلم تزریق prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
فیلم تزریق prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

فیلم تزریق prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/02/21

پی آر پی یا همان PRP روشی جدید، ایمن و تاثیرگذار است كه در آن با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریك و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست ها و بدن استفاده استفاده می شود.

فیلم تزریق prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  فیلم تزریق prp و موضوعات پرجستجوی فیلم تزریق پی ار پی صورت - عكس قبل و بعد از پی آر پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - فیلم تزریق آمپول به سر برای رشد مو - فیلم پی آر پی دور چشم - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی صورت - هزینه تزریق prp زانو خواهیم پرداخت.

فیلم تزریق prp |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به فیلم تزریق prp و پرسش هایی فیلم تزریق پی ار پی صورت - عكس قبل و بعد از پی آر پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - فیلم تزریق آمپول به سر برای رشد مو - فیلم پی آر پی دور چشم - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی صورت - هزینه تزریق prp زانو بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


Ef6UEicmho 

تزریق پی آر پی برای جوانسازی صورت
تزریق پی آر پی می تواند برای جوانسازی پوست بخش های مختلفی از صورت مورد استفاده قرار گیرد. مهم ترین كاربردهای پی آر پی در این زمینه عبارتند از:
درمان تیرگی دور چشم
جوانسازی كلیه نواحی صورت
موثر در درمان اسكار ناشی از آكنه و جراحی
خطوط ریز اطراف چشم (پنجه كلاغی ) و خطوط ریز اطراف لب ها
كل ناحیه ی صورت به جز نواحی كه به تازگی تزریق فیلر و یا بوتاكس شده اند
PRP همراه با تزریق چربی
لیپوترانسفر روشی است كه در آن سلول های چربی نواحی پهلو و شكم بیمار را به میزان لازم (حدود ۲۰ الی ۳۰ سی سی) خارج كرده و پس از جداسازی سلول های زنده چربی، آن ها را به عنوان یك فیلر بیولوژیك مشتق از بدن خود فرد، به منظور حجم دادن به ناحیه ای از بدن یا صورت، پر كردن نقص پوستی و اغلب با هدف جوان‌سازی صورت، در نواحی مورد نظر تزریق می كنند.
سلول های چربی را می توان با PRP مخلوط كرده و سپس در محل های مورد نظر تزریق نمود. این كار موجب تحریك رگ سازی شده و به تبع آن، منجر به زنده ماندن سلول های چربی و پیوند خوردن آن ها با بافت های اطرافشان می شود. با این عمل ماندگاری نتایج درمان، دو تا سه برابر افزایش یافته ونتیجه حاصله زیباتر و ماندگارتر می شود.
مزایای تزریق پی آر پی
جهت درمان با پی آر پی چون از خون خود فرد استفاده می شود احتمال به وجود آمدن عوارض و منتقل شدن بیماری های دیگر به حداقل می رسد.
ماندگاری اثر آن طولانی بوده ونسبت به روش های مشابه ( مثل جراحی) هزینه كم تری دارد
احتمال به وجود آمدن حساسیت های پوستی و عفونت در روش پی آر پی وجود ندارد
با توجه به كیت های مخصوص پروسه كار بسیار ساده و كاملا استریل خواهد بود
در همه نواحی بدن قابل استفاده بوده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد
چون روش غیر تهاجمی بوده و عوارض كمتر از دیگر روش ها می باشد.
این روش تقریبا بی درد است و به راحتی برای بیمار قابل تحمل است.
درمان با پی آر پی نیاز به بستری و استراحت ندارد

فیلم تزریق prp | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد فیلم تزریق prp و فیلم تزریق پی ار پی صورت - عكس قبل و بعد از پی آر پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - فیلم تزریق آمپول به سر برای رشد مو - فیلم پی آر پی دور چشم - مراقبت های بعد از پی آر پی زانو - هزینه پی آر پی صورت - هزینه تزریق prp زانو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.