ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/08

ارتوكین تراپی در مشهد توسط پزشك متخصص ارتوپدی انجام می‌شود. ابتدا بیمار تحت معاینه، و در صورت لزوم، تصویر‌برداری و تستهای آزمایشگاهی قرار می‌گیرد تا صلاحیت وی برای دریافت ارتوكین تایید شود

ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و ارتوكین تراپی را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر ارتوكین تراپی به موضوعات پرجستجوی معایب ارتوكین تراپی - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - هزینه ارتوكین تراپی در شیراز - ارتوكین زانو - كیت ارتوكین - كارپیو تراپی خواهیم پرداخت.

ارتوكین تراپی در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از ارتوكین تراپی با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی معایب ارتوكین تراپی - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - هزینه ارتوكین تراپی در شیراز - ارتوكین زانو - كیت ارتوكین - كارپیو تراپی در این مطلب پاسخ دهیم .

4Ew8WR9f7pبرای درمان آرتروز و دردهای مزمن، از جمله آرتروز از روش ارتوكین تراپی یا تزریق ارتوكین (سرم تعدیل شده‌ی اتولوگ) استفاده می‌شود. در این روش، سرم تعدیل شده‌ از خون خود بیماران گرفته می‌شود.
ارتوكین تراپی برای بیمارانی كه مبتلا به آرتروز گرید 1 تا 3 هستند و غضروف آن‌ها هنوز كامل تخریب و فرسوده نشده است و یا التهاب آسپتیك مزمن دارند، مناسب می‌باشد. تغییرات دژنراتیو در مفاصل بین مهره ای نیز شامل دردهای دیسكو ژنیك است.
همچنین در بیمارانی كه از انجام جراحی تعویض مفصل اجتناب می‌كنند یا جراحی و تزریق كورتیزون برای آن‌ها مناسب نیست، این دارو موثر نشان داده شده است.
ارتوكین تراپی در بیمارانی كه از ناحیه رباط یا تاندون آسیب دیده‌اند و درمان‌های دیگر هیچ تاثیری در تسكین درد آن‌ها نداشته است، نیز موثر می‌باشد.
مزایای ارتوكین درمانی با اثربخشی سایر روش‌های درمانی محافظه كارانه مقایسه می‌شود:
این روش دارای اثر ضد درد مداوم و طولانی مدت است.
روند التهاب را كند و یا به تعویق می‌اندازد و بنابراین از پیشرفت سریع بیماری جلوگیری می‌كند.
سرم ارتوكین از ماده فعال بیولوژیكی طبیعی بدن انسان ساخته شده و هیچ ماده افزودنی شیمیایی اضافه نشده و در نتیجه عوارض جانبی كمتری دارد.
 به بازیابی فعالیت مفصل و دامنه حركتی و تحرك بیمار كمك می‌كند.

ارتوكین تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد ارتوكین تراپی و معایب ارتوكین تراپی - تفاوت پی آر پی و ارتوكین تراپی - هزینه ارتوكین تراپی چقدر است - هزینه ارتوكین تراپی در شیراز - ارتوكین زانو - كیت ارتوكین - كارپیو تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.