هزینه اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/14

درمان آرتروز زانو اصلاح سبك زندگی می باشد افرادی كه دارای اضافه وزن زیاد باشند یا به انجام فعالیت های فیزیكی شدید بپردازند و الگوی زندگی نامناسبی بپردازند روند بهبود كندتر می شود. معمولا بیمارانی كه در مرحله خفیف تا متوسط آرتروز زانو هستند و تحت درمان با اوزوزن تراپی قرار می گیرند نتایج نسبتا خوبی را دریافت می كنند. اوزون تراپی یك روش ایمن است كه برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر است.

هزینه اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه اوزون تراپی را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اوزون تراپی و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی در مشهد - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد - نظرات مردم درباره اوزون تراپی همراه ما باشید.

هزینه اوزون تراپی در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه اوزون تراپی با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی در مشهد - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد - نظرات مردم درباره اوزون تراپی در این مطلب پاسخ دهیم .

aS4X1Wtl0T

اوزون تراپی زانو : اوزون از سه اتم اكسیژن تشكیل شده است كه به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد . اوزون تراپی یك روش درمانی كاملا ایمن است كه سمی نیست و موجب آسیب رساندن به بدن نمی شود .
بیماری آرتروز شیوع بسیار زیادی دارد و حدود هشتاد درصد از افراد بالای شصت سال به آرتروز زانو مبتلا هستند . زانو یكی از مهمترین مفاصل تحمل كننده وزن است، به این صورت كه نقش عمده ای در تحرك و به طبع در تمام فعالیت های انسان می تواند داشته باشد . آرتروز یك بیماری تخریبی است كه در سنین مختلف با درجات متفاوت رخ می دهد و تاثیر بسزایی بر روی عملكرد فرد در جامعه و زندگی آن می گذارد .
مزایای اوزون تراپی زانو
بیماری های مزمن
عفونت های مزمن
تسكین درد
تحریك بدن
درمان آرتروز
غیر فعال كردن باكتری ها، ویروس ها و قارچ ها
تحریك سیستم ایمنی و تسریع روند بهبودی
بهبود جریان خونرسانی
تصفیه خون و غدد لنفاوی
متعادل كردن روند تولید هورمون ها و آنزیم ها
دارای خاصیت ضد التهابی
توقف خونریزی
پیشگیری از سكته و دیابت
بهبود و تقویت عملكرد مغز و حافظه
پیشگیری از آریتمی قلبی
اهداف درمانی اوزون تراپی
یكی از مواردی كه در آرتروز موجب آزار بیمار می شود. درد به دنبال التهاب می باشد یعنی غضروفی كه ساییده شده و استخوان مجاور آن دچار التهاب می شود و مواد التهابی در آن ناحیه تجمع پبدا می كنند بنابراین كاهش التهاب یكی از اهداف این درمان می باشد.
خاصیت مهم دیگری كه گاز اوزون دارد، خاصیت تحریك بازسازی می باشد. گاز اوزون پس از تزریق روی غضروف آسیب دیده قرار می گیرد و به وسیله اكسیژن تغلیظ شده، موجب تحریك بازسازی شده و خون رسانی را به آن ناحیه افزایش می دهد و موجب بازسازی سلول های آسیب دیده می شود.
هزینه اوزون تراپی زانو
هزینه اوزون تراپی زانو به عوامل مختلفی بستگی دارد . اوزون تراپی یك روش درمانی سرپایی می باشد بدین معنا كه نیازی به بستری در بیمارستان ندارد و همین امر سبب شده تا هزینه های درمان كمتر باشد .  لذا برای اطلاع دقیق از هزینه های درمانی بهتر است به كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپدی در مشهد مراجعه نمایید .
تمامی افرادی كه خواهان انجام اوزون تراپی زانو هستند، حتما بایستی با متخصص ارتوپد دكتر سید سعید مهاجرزاده از طریق شماره تماس ذكر شده مشاوره داشته باشند و از تمامی جهات مورد ارزیابی قرار بگیرند.

هزینه اوزون تراپی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه اوزون تراپی و هزینه اوزون تراپی دیسك كمر - هزینه اوزون تراپی زانو - هزینه اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی در مشهد - اوزون تراپی دیسك كمر در مشهد - نظرات مردم درباره اوزون تراپی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.