هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/14

تزریق سلول‌های بنیادی به زانو سبب تغییر محیط مفصل جهت ترمیم و بازسازی و ایجاد سلول‌های ضروری غضروف شده و از بروز التهاب (كه در تشدید آرتروز زانو مؤثر است) جلوگیری می‌كند. تزریق سلول‌های بنیادی همچنین سبب آزادسازی پروتئین‌هایی به نام سیتوكین شده كه روند تخریب غضروف را به تعویق انداخته و باعث كاهش درد می‌شوند.

هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - آمپول سلولهای بنیادی برای زانو - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - هزینه سلول درمانی - مركز سلول درمانی زانو در مشهد - سلول درمانی زا همراه ما باشید.

هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - آمپول سلولهای بنیادی برای زانو - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - هزینه سلول درمانی - مركز سلول درمانی زانو در مشهد - سلول درمانی زا در این مطلب پاسخ دهیم .

NZxBBfsZMA

از تزریق سلول‌های بنیادی برای درمان عارضه‌های مختلفی از جمله آرتروز زانو استفاده می‌شود. آرتروز زانو زمانی ایجاد می‌شود كه غضروف مفاصل تخریب شده و در نتیجه سبب محدود شدن عملكرد مفصل و بروز درد می‌شود. این عارضه بسیار شایع می‌باشد. در واقع آرتروز زانو یكی از دلایل اصلی از كار افتادگی در افراد محسوب می‌شود.
هر ساله بیش از صد هزار نفر از روش تعویض مفصل زانو استفاده می‌كنند. تا پیش از به‌كارگیری روش تزریق سلول‌های بنیادی به زانو، تنها از روش‌های موقتی و یا جراحی استفاده ‌شده است. تزریق سلول‌های بنیادی سبب كاهش درد و ترمیم غضروف در بسیاری از موارد می‌شود. به همین دلیل هر روزه افراد بیشتری از این روش استفاده می‌كنند. تزریق سلول‌های بنیادی به زانو باعث بهبود كیفیت زندگی و عدم نیاز به استفاده از جراحی می‌شود.
سلول‌های بنیادی می‌توانند به انواع دیگر سلول‌هایی كه جهت ترمیم یا جایگزینی بافت آسیب‌دیده مورد نیاز هستند تبدیل شوند. در بدن همه انسان‌ها سلول‌های بنیادی وجود دارد چرا كه سلول‌های بدن انسان به طور مداوم در حال نابودی هستند و توسط سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. این سلول‌ها در استخوان، چربی و خون موجود هستند ولی بیشتر در مغز استخوان كه محل ساخت سلول‌های خونی است، متمركز هستند. سلول‌های بنیادی مغز استخوان معمولاً جهت ایجاد گلبول‌های قرمز و سفید خون و پلاكت خون تشكیل می‌شوند. در دیگر بخش‌های بدن در صورتی كه سلول‌های بنیادی در معرض فاكتورهای رشد مناسب قرار بگیرند می‌توانند به سلول‌های دیگری مانند استخوان، غضروف، تاندون و رباط تبدیل شوند و بنابر این قادر به تولید مجدد بافت بدن هستند. سلول‌های بنیادی قادر به تكثیر و در نتیجه افزایش قدرت بهبود نیز می‌باشند.
مزایای تزریق سلول‌های بنیادی به زانو
موارد زیر از مزیت‌های تزریق سلول‌های بنیادی به زانو می‌باشند:
كاهش درد زانو، حتی در موارد زانودرد مزمن
افزایش عملكرد، بهبود دامنه حركتی و انعطاف‌پذیری زانو و همچنین بهبود كیفیت خواب
بهبود عملكرد عضلات زانو و كاهش احتمال آسیب‌دیدگی زانو در آینده
كاهش آسیب‌دیدگی اعصاب
افزایش كلاژن
بهبود علائم درد آرتروز زانو كه می‌تواند سبب عدم نیاز به استفاده از روش‌هایی مانند مصرف بلندمدت دارو یا جراحی یا تعویض مفصل زانو شود.

هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه تزریق سلولهای بنیادی در زانو و عوارض تزریق سلولهای بنیادی در زانو - هزینه درمان با سلولهای بنیادی - آمپول سلولهای بنیادی برای زانو - مراكز درمان با سلولهای بنیادی - هزینه سلول درمانی - مركز سلول درمانی زانو در مشهد - سلول درمانی زا كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.