هزینه prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/09/15

كلنیك دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپدی به عنوان یكی از بهترین مراكز پی ار پی درمشهد با ارائه كیت های خارجی با غلظت پلاكت بالا و خطر كم عفونت روزانه آماده انجام خدمات پی آر پی و به خصوص PRP زانو به بیماران می باشد .

هزینه prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : ما در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده با افتخار اعلام می نماییم كه توانسته ایم هزینه prp زانو را جهت رفاه حال بیماران خود تا حد امكان كاهش دهیم لطفا در ادامه حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه prp زانو و سایر موضوعاتی كه بیشتر مورد سوال و جستجو قرار گرفته است از جمله بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - عوارض prp زانو - هزینه پی آر پی زانو درمشهد - نظرات در مورد prp زانو - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر - مراقبت بعد از پی آر پی شانه همراه ما باشید.

هزینه prp زانو در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون با كمترین تعرفه و حمایت انواع بیمه ها سلامت – تامین اجتماعی و ... در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره در مورد هزینه prp زانو با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما همچنین سعی خواهیم كرد به پرسش هایی بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - عوارض prp زانو - هزینه پی آر پی زانو درمشهد - نظرات در مورد prp زانو - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر - مراقبت بعد از پی آر پی شانه در این مطلب پاسخ دهیم .

FA4NKyD7ehزانو یكی از مفاصل مهم در بدن انسان می باشد كه می تواند در اثر گذشت زمان و یا برخی از صدمات دچار آسیب شود.
در سال های اخیر با پیشرفت تكنولوژی و علم روش های زیادی برای درمان و كنترل دردهای زانو ابداع شده است.
اوزون تراپی و پی آر پی زانو از روش های موثر و بی خطر در كنترل درد زانو می باشند.
این روش  درمانی مخفف Platelet Rich Plasma یا سرم غنی‌شده از پلاكت می‌باشد و اساس كاربرد این تكنیك استفاده از توان بیولوژیك بدن برای ترمیم خود در پاسخ به آسیب‌ها می‌باشد. پلاكت‌ها حاوی مواد رشدی و ترمیم‌كننده فراوان می‌باشند و تزریق مقدار غنی‌شده از  آن (كه با استفاده از پی آر پی به 5 برابر نرمال می‌رسد) می‌تواند موجب افزایش تعداد سلول‌ها و ترمیم بافت صدمه‌دیده خصوصاً در غضروف و لیگامانها شود و به همین دلیل پی آر پی یكی از كاربردهای اثبات‌شده و اساسی آن در آرتروز زانو و آرتروز مچ پا،  صدمات منیسك و رباط‌های زانو،  صدمات تاندون‌های شانه و التهابات و دردهای آرنج مانند آرنج تنیس‌بازان و التهاب فاسیای كف پا ( كه به‌طور عامیانه به آن خار پاشنه می‌گویند) می‌باشد.PRP زانو توسط سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران به عنوان یك روش درمانی موثر تایید شده است.
شایع‌ترین بیماری‌هایی كه پی آر پی در آن‌ها كاربرد دارد، عبارت‌اند از:
آرتروز درجه 1 تا 3
منیسك  زانو در پارگی درجه 2 و 3
پارگی رباط صلیبی زانو مانند A.C.L به‌صورت ناكامل PRP زانو بسیار درمان پذیر است.
درمان درد زانو جوانان یا كندرومالاسی با تزریق  پی آر پی در زانو
درمان تاندونیت های شانه و دردهای مزمن شان
آرنج تنیس بازان مقاوم به درمان
همچنین پی آر پی در درمان خار پاشنه هم موثر است
نظرات در مورد PRP زانو
نظرات  مردم در مورد PRP زانو در بین اغلب بیماران  بسیار مثبت می باشد . 20 درصد بیماران كلا عنوان می كنند كه PRP زانو در انها هیچ تاثیری نداشته است. 80 درصد بیماران عنوان می كنند كه PRP زانو در انها بسیار موثر بوده است و نتایج درمانی بسیار موثر و ماندگاری گرفته اند به خصوص در آرتروز درجه 1 و 2 زانو و همچنین پارگی نسبی منیسك زانو.
برای پی آر پی زانو باید به چه كسی مراجعه كنیم
دكتر سید سعید مهاجرزاده ، جراح و متخصص ارتوپدی و بیماری های مفاصل درمشهد می باشد كه عمل های جراحی زانو را با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهند.
هزینه انجام PRP
با توجه به تعداد جلسات لازم برای PRP، هزینه هر بیمار متفاوت می‌شود.
روش پی ار پی در مقایسه با دیگر روش‌های جراحی بسیار مقرون به صرفه است.برای مشاوره قبل از درمان و دریافت نوبت از دكتر سید سعید مهاجرزاده می توانید با مطب ایشان تماس بگیرید.

هزینه prp زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد هزینه prp زانو و بهترین مركز پی آر پی زانو در مشهد - عوارض prp زانو - هزینه پی آر پی زانو درمشهد - نظرات در مورد prp زانو - قیمت كیت prp استاندارد - هزینه prp كمر - مراقبت بعد از پی آر پی شانه كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از هزینه ها و تعرفه ها مطلع شوید.