• خانه
  • وبلاگ
  • پی آر پی لگن | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد
پی آر پی لگن | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

پی آر پی لگن | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/10/22

تزریق پی‌آر‌پی می‌تواند نتایج درمانی بلندمدت برای فرد به همراه داشته و یك روش دائمی برای بهبود فرآیند طبیعی ترمیم بدن باشد. به این ترتیب تزریق پی‌آر‌پی دارای نتایجی است كه دوام و ماندگاری آن در مقایسه با روش‌های سنتی كاهش درد، طولانی مدت است.

پی آر پی لگن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و پی آر پی لگن را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر پی آر پی لگن به موضوعات پرجستجوی درمان خار پاشنه با پی آر پی - عوارض پی ار پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - قیمت كیت پی آر پی - پی ار پی زانو در مشهد - نحوه تزریق پی آر پی خواهیم پرداخت.

پی آر پی لگن در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از پی آر پی لگن با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی درمان خار پاشنه با پی آر پی - عوارض پی ار پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - قیمت كیت پی آر پی - پی ار پی زانو در مشهد - نحوه تزریق پی آر پی در این مطلب پاسخ دهیم .


h1CYrhvcAu

محل دقیق درد استخوان لگن،می تواند به تشخیص علت اصلی درد كمك كند.درد لگن عمدتا از ناحیه كمر و ناف به پایین حس می شود.گاهی درد لگن در قسمت دیگری از بدن بروز می كند مثلا ممكن است است بیمار با زانو درد مراجعه نماید ولی علت اصلی زانو درد، مشكل لگن است.مشكلات مربوط به مفصل ران نیز می توانند باعث درد در قسمت های داخلی لگن و كشاله ی ران شود.
درد در قسمت های خارجی لگن، بالای ران ها و یا باسن، معمولا به دلیل مشكلات مربوط بهعضلات،رباط ها،تاندون ها و یا دیگر بافت های نرم احاطه كننده ی مفصل ران به وجود می آیند.درد استخوان لگن  و درد باسن ممكن است در بعضی موارد به علت بیماری یا عارضه های مربوط به دیگرنقاط بدن نیز بهوجود آید، مانند كمر یا زانو ها، كه به این نوع از درد، درد ارجاعی گفته می شود.به عبارتی در این مواردعلت درد لگن منشا بیرون از لگن را دارد مانند تنگی كانال نخاعی یا مشكلات مربوط به زانو.
در بیشتر موارد، توضیح ساده ای برای درد لگن وجود دارد؛ مثلا بلند كردن یك جسم سنگین. این درد معمولا توسط یك بافت نرم كشیده شده یا ملتهب به وجود می آید از جمله تاندون ها،و معمولا پس از چند روز از بین خواهد رفت. درد لگن طولانی مدت، می تواند به دلیل عارضه های خاصی باشد.درد به وجود آمده توسط مشكلات مفصل ران، ممكن است در كشاله ی ران، جلوی پا و یا در زانو احساس گردد. در برخی مواقع، درد زانو تنها نشانه ی مشكلات استخوان لگن است كه به آن درد ارجاعی گفته شده و نسبتا شایع است.درد استخوان لگن ممكن است در باسن (اگرچه درد در این ناحیه ممكن است به دلیل مشكلات مربوط به كمر نیز به وجود آید) و یا در قسمت خارجی لگن، احساس شود.در این مقاله سعی داریم شما را با یكی از روش های درمانی مشكلات استخوان و مفاصل بدن از جمله درد مفاصل لگن كه در ادامه به آن می پردازیم آشنا كنیم.
پلاسمای غنی‌شده با پلاكت (PRP) یك روش درمان غیرجراحی جدید و انقلابی است كه با بهبود مكانیزم طبیعی ترمیم بدن در ارتباط با عملكرد اسكلتی عضلانی باعث كاهش ناراحتی و تسكین درد بیمار در نواحی مختلف بدن می‌شود. در طول سال‌های گذشته این روش درمانی به خاطر استفاده زیاد آن توسط ورزشكاران حرفه ای، افراد سرشناس و نیز كسانی كه با درد عضلانی مواجه شده‌اند، بیش از پیش شناخته شده است. در حقیقت امروزه بسیاری افراد از روش تزریق پلاسمای غنی شده با پلاكت برای درمان بیماری های اسكلتی عضلانی، آسیب‌های ورزشی و بازگشت به فعالیت‌های عادی و ورزشی با حداقل ناراحتی و درد استفاده می‌نمایند. در واقع نتایج این تكنیك درمانی نشان دهنده اثربخشی آن در درمان بسیاری از مشكلات همچون آرتروز، تاندونیت، و كشیدگی یا پارگی رباط و نیز تسكین سایر ناراحتی‌های بیمار می‌باشد.
دكتر سید سعید مهاجرزاده متخصص ارتوپد دارای دانش و تجربه زیاد در ارتباط با درمان دردهای عضلانی و علائم آرتروز با استفاده از روش تزریق پی‌آر‌پی بوده و به موفقیت‌های زیاد در این رابطه دست پیدا كرده است. این روش درمانی می‌تواند به افراد مبتلا به مشكلات حاد استخوان و مفاصل لگن كمك كند. به این ترتیب تزریق پی‌آر‌پی می‌تواند بطور چشمگیر حركت‌های مفصل را بهبود بخشیده و درد بیمار را كاهش دهد.

پی آر پی لگن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد پی آر پی لگن و درمان خار پاشنه با پی آر پی - عوارض پی ار پی - فیلم تزریق پی آر پی زانو - قیمت كیت پی آر پی - پی ار پی زانو در مشهد - نحوه تزریق پی آر پی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.