اوزون درمانی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/11/09

فتق دیسك كمر كه ما در اصطلاح عامیانه به آن دیسك كمر می‌گوییم به مشكلی اشاره دارد كه در آن یكی از بالشتك‌هایی كه بین مهره‌های ستون فقرات وجود دارند دچار بیرون‌زدگی شده باشد. متاسفانه امروزه با توجه به وجود بی‌تحركی در سبك زندگی بسیاری از افراد، فتق دیسك ستون فقرات به بیماری شایعی تبدیل شده است. اما پیشرفت‌های پزشكی چند دهه اخیر تاكنون توانسته است تا حدود زیادی بیماران مبتلا به دردهای مزمن كمری و گردنی را یاری رساند.

اوزون درمانی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و اوزون درمانی دیسك گردن را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر اوزون درمانی دیسك گردن به موضوعات پرجستجوی هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - اوزون درمانی دیسك كمر چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون تراپی گردن - اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر مشهد خواهیم پرداخت.

اوزون درمانی دیسك گردن در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از اوزون درمانی دیسك گردن با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - اوزون درمانی دیسك كمر چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون تراپی گردن - اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر مشهد در این مطلب پاسخ دهیم .

77yrxDfebw

داشتن عضلات ضعیف به صورت ژنتیكی ، ساعت های طولانی كار با رایانه و زندگی بدون ورزش می تواند منجر به  دیسك گردن شود. دیسك گردن شرایطی است كه باعث كاهش كیفیت زندگی می شود و زندگی را بسیار دشوار می كند.
ستون فقرات انسان هم باید ثابت باشد و هم حركت كند. ستون فقرات این دو را به طور هم زمان اجرا می كند تا تعادل و حركت بدن را حفظ كند. با انجام این كار ، هم در برابر وزن بدن و هم در برابر نیروهای خارجی مقاومت می كند.
این مقاومت توسط دیسك های بین مهره ها فراهم می شود. دیسك ها در برابر نیروهایی كه هنگام حركت بر روی بدن اعمال می شوند مقاومت می كنند. در هنگام ایستادن نیرویی روی دیسك ها اعمال می شود. دیسك های ستون فقرات این نیروها را جذب می كنند و به بدن ما كمك می كنند تا در تعادل و حركت قرار گیرد. اما با پیشرفت سن ، نیرو، مقاومت و قدرت جذب  دیسك كاهش می یابد.
تضعیف دیسك ها و كاهش نیروی جذب كننده می تواند باعث دیسك شود. گردن هیچ باری را حمل نمی كند. با این وجود ، به دلیل حركت ، خطر ابتلا به دیسك گردن وجود دارد. قسمت داخلی دیسك های گردن ژلاتینی است. به این قسمت از گردن با پاره شدن قسمت بیرونی نخاع و وارد كردن فشار به عصب ، دیسك گردن گفته می شود.
علل دیسك گردن:
حركات شدید كه به گردن و سر فشار می آورد
حركت ناگهانی یا تصادف، سقوط و ضربه
گرم نگه نداشتن گردن در هوای سرد، حمل بار سنگین و صاف نگه داشتن بدن
موقعیت نامناسب برای گردن هنگام كاركردن یا نشستن ، خوابیدن در حالت نشسته
استرس ، خستگی و یك ماساژ اشتباه نیز می تواند باعث دیسك گردن شود.
افرادی كه گردن دراز دارند بیشتر از افراد گردن كوتاه در معرض خطر هستند
گاه كردن به یك نقطه به مدت طولانی ، ورزش نكردن
در نتیجه كاهش مایعات در دیسك ها در افراد مسن ، رخ می دهد
علائم دیسك گردن:
مهم ترین علامت ، دردی است كه از یك طرف گردن شروع می شود و به بازو  گسترش می یابد. این درد باعث بی حسی می شود و به سمت نوك انگشتان امتداد می یابد. بازویی كه درد در آن رخ می دهد ، ضعیف شده و قدرت خود را از دست می دهد. ممكن است باعث از بین رفتن تعادل و سقوط شود. افراد مبتلا به دیسك گردن در نگه داشتن یك شیء در دست خود و راه رفتن مشكل دارند. گاهی اوقات درد می تواند به تیغه شانه و بالای سینه گسترش یابد.
اوزون درمانی چگونه انجام می شود؟
اوزون بر روی عضلات در هر دو طرف گردن با یك سوزن در سطح دیسك ، اعمال می شود. هیچ روش بیهوشی خاصی لازم نیست. این كار حداقل یك بار در هفته ، بیشتر اوقات هر روز ، 5-10 جلسه اعمال می شود. در موارد شدید ، كاربردهای بیشتری می تواند انجام شود. كاربرد اوزون برای گردن در مقایسه با ناحیه كمر دارای مشكلات فنی است. گردن در مقایسه با ناحیه كمر نسبتاً كوچك است و اعصاب به پوست نزدیك تر است. بنابراین ، اوزون درمانی گردن باید توسط متخصصان مجرب انجام شود.
اوزون درمانی برای كدام نوع بیماران دیسك گردن مناسب است؟
اوزون درمانی می تواند برای تمام بیماران دچار دیسك گردن انجام شود. با این حال ، نتایج بسیار سریع تر و موفق تری را در بیماران با درد غیر مزمن ، بی حسی و درد شانه – بازو به همراه می آورد.

اوزون درمانی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد اوزون درمانی دیسك گردن و هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - اوزون درمانی دیسك كمر چیست - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - هزینه اوزون تراپی گردن - اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون درمانی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر مشهد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.