اوزون تراپی پا | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/11/21

اوزون تراپی یكی از موثرترین روش‌های درمان ناراحتی‌های مفصلی است. اوزون تراپی درد و التهاب را كاهش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌كند. به علاوه اوزون تراپی هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و كیفیت زندگی بیمار را بهبود می‌دهد.

اوزون تراپی پا | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و اوزون تراپی پا را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر اوزون تراپی پا به موضوعات پرجستجوی قیمت اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو چیست - قیمت اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - اوزون تراپی كمر خواهیم پرداخت.

اوزون تراپی پا در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از اوزون تراپی پا با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی قیمت اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو چیست - قیمت اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - اوزون تراپی كمر در این مطلب پاسخ دهیم .

8Df52YBcZLنادیده گرفتن مشكلات مربوط به پا یا مچ پا دشوار است. درد می‌تواند به صورت ملایم شروع شود و ما به صورت ناخودآگاه وزن بیشتر را روی پا و مچ پایی قرار می‌دهیم كه درد كمتری دارد. برخی افراد به ناچار از انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود مانند دویدن باز می‌مانند. علائم می‌توانند پیشرفت كنند و در نهایت مانع از راه رفتن طبیعی و بدون درد شوند.  پا و مچ پا ساختارهای پیچیده‌ای هستند كه وزن كل بدن را تحمل می‌كنند. این ساختارها بنیان اسكلت بدن هستند و در معرض استفاده بیش از حد، آرتروز، دژنراسیون، لنگش، بی‌ثباتی و در نهایت درد می‌باشند.  خوشبختانه آسیب‌های پا و مچ پا به درمان‌های پزشكی احیاء كننده‌ای مانند اوزون تراپی پاسخ می‌دهند.  اوزون تراپی (O3) یك روش پزشكی غیرتهاجمی و جایگزین است. طی این روش با تزریق گاز اوزون میزان اكسیژن در بدن افزایش می‌یابد. اوزون تراپی می‌تواند توانایی درمانی بدن را افزایش دهد و موجب تسكین درد شود.
در اوزون تراپی از هیچ گونه دارو، استروئید، مخدر یا NSAID استفاده نمی‌شود. تزریق اوزون در مطب انجام می‌شود و نیازی به انجام عمل جراحی ندارد.  اوزون تراپی توانایی طبیعی بدن در بازیابی سلامت و بهبودی را افزایش می‌دهد.  پس از معاینه پزشك میزان نیاز فرد بیمار به تزریق اوزون را ارزیابی می‌كند. پزشك ناحیه را لمس كرده و هر نقطه تزریق را با نشانگر مشخص می‌كند. سپس هر یك از نقاط با الكل و نقره ضدعفونی می‌شوند تا احتمال عفونت كاهش یابد.
در مرحله بعد پزشك سرنگ را با اوزونی كه توسط ژنراتور متصل به اكسیژن با گرید پزشكی تولید شده است، پر می‌كند. سپس اوزون به نقاط منتخب تزریق می‌شود. اكثر بیماران هنگام تزریق فشاری را احساس می‌كنند. در صورت احساس سوزش بلافاصله تزریق متوقف می‌شود. سوزش اغلب ظرف مدت 2 تا 5 دقیقه یا كمتر از بین می‌رود. در بسیاری از بیماران به فاصله كوتاهی پس از تزریق كاهش درد یا علائم مشاهده می‌شود.                                      اوزون تراپی باعث ‌ترمیم و سفت شدن ساختارهای سست، پارگی نسبی بافت و رباط‌ها می‌شود. اوزون تراپی چرخه درد و التهاب را متوقف می‌كند. این امر باعث گردش بهتر و افزایش جریان خون جهت تغذیه و آبرسانی به بافت‌های آسیب دیده می‌شود. نتایج حاصل از این درمان شامل بهبود ناحیه آسیب‌دیده، افزایش دامنه حركتی و كاهش درد هستند. اگر از هر یك از مشكلات مربوط به پا یا مچ پا رنج می‌برید، اوزون تراپی می‌تواند یكی از موثرترین روش‌های درمانی برای تسكین درد باشد.

اوزون تراپی پا | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد اوزون تراپی پا و قیمت اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو چیست - قیمت اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - بهترین دكتر اوزون تراپی - اوزون تراپی كمر كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.