اوزون تراپی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | دكتر سید سعید مهاجرزاده مشهد

1400/12/03

عوامل مختلفی باعث ایجاد دیسك یا فتق گردن می­شوند . فتق دیسك گردن به علت پارگی دیسك های بین مهره های گردن ایجاد می­‌شود. دیسكی كه پاره شده باشد به اعصاب نخاع و مهره ها فشار وارد می‌­كند كه باعث ایجاد درد می­‌شود. یكی از درمان های موثر در زمینه دیسك گردن برای كاهش درد ، نوكلئولیز با اوزون یا ازون تراپی دیسك گردن است.

اوزون تراپی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد : مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده  با افتخار كلیه خدمات پزشكی ارتوپدی و اوزون تراپی دیسك گردن را با كیفیت بالاو با حمایت انواع بیمه نامه  و استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و به روزترین تجهیزات و امكانات در مشهد در اختیار هموطنان قرار می دهد. ما در این مطلب علاوه بر اوزون تراپی دیسك گردن به موضوعات پرجستجوی قیمت اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - تعداد جلسات اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر خواهیم پرداخت.

اوزون تراپی دیسك گردن در مطب دكتر سید سعید مهاجرزاده هم اكنون بر اساس نیاز بیماران در شهر مشهد انجام می گردد. جهت هرگونه مشاوره قبل از اوزون تراپی دیسك گردن با یكی از شماره های مطب تماس برقرار نمایید ما سعی خواهیم كرد به پرسش هایی قیمت اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - تعداد جلسات اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر در این مطلب پاسخ دهیم .

vmOkzQLHYH

ازون تراپی دیسك گردن یك روش موثر درمانی برای كنترل ،كاهش و ازبین بردن درد است . این روش غیر تهاجمی بوده و یا با حداقل تهاجم (چند تزریق محدود به بیمار) برای افتادگی یا لغزش دیسك استفاده می­‌شود. از این روش  برای درمان التهاب فتق دیسك گردن استفاده می­كنند.  اوزون تراپی با افزایش مقاومت بدن  و توده های عضلانی ،باعث كاهش فشار مكانیكی درناحیه دیك می­‌شود.  ابتدا بیمار به اتاق عمل مجهزبه دستگاه فلوئوروسكوپی كه یك روش تصویربرداری با اشعه ایكس است برده می‌شود. بیمار به شكم می‌خوابد تا دیسك یا دیسك های مشكل دار مشخص شوند. سپس از یك  تزریق برای ایجاد بی‌حسی موضعی استفاده می­‌شود تا سوزن دیسكوگرافی وارد دیسك ‌گردد. از آنجا كه بی حسی موضعی است ،بیمار در تمام مراحل درمانی هوشیار است و می‌­تواند صحبت كند.توجه داشته باشید كه ازون تراپی درناك نیست و اكثر افرادی كه ازاین طریق مورد درمان قرار گرفته اند به راحتی درد را تحمل می­‌كنند.پس از آن كه به كمك تصاویر سی ـ آرم (فلوئوروسكوپی)سوزن در جای مناسب قرار گرفت، فرآیند دیسكو گرام انجام می­شود. در این حالت یك ماده حاجب نسبت به اشعه دیسك تزریق می‌­شود تا معماری دیسك ها قابل تشخیص شوند.بعد ازانجام موارد ذكر شده ،مجدداً داروی بی‌حسی به داخل دیسك تزریق می‌شود و پس از یك دقیقه، گاز مخلوط اكسیژن و ازون گرفته شده از دستگاه مولد ازون، داخل دیسك تزریق می‌شود.بعد از  اینكه تزریق به طور كامل انجام شد،سوزن از ناحیه اتصال خارج می­‌شود.

انواع ازون تراپی دیسك گردن
انجام ازون تراپی دیسك گردن از طریق تزریق ازون به عضلات:
به طور كلی و در بیشتر موارد برای دیسك گردن ، اوزون تراپی با سوزن‌های مزوتراپی به داخل عضله و زیر پوست انجام می­‌شود. در این روش میكروسیركولاسیون ناحیه دیسك افزایش پیدا می­كند، بنابراین جریان خون و اكسیژن رسانی كه برای بهبود ضروری است بالارفته و در مدت زمان كوتاه باعث كاهش درد خواهد­شد.
انجام ازون تراپی دیسك گردن از طریق تزریق اوزون داخل :
این روش به صورت تهاجمی و مستقیم به روی خود دیسك اعمال می‌­گردد و یكی از موثرترین روش های درمان با ازون است.دراین روش گاز اكسیژن-ازون (O3) به وسیله تزریق با یك سوزن بلند به دیسك گردن وارد می­­‌شود. ازون تراپی داخل دیسك فقط یك بار انجام می‌­شود.اینكار باعث می­شود حجم دیسك كاهش پیدا كرده و التهاب از بین برود،درنتیجه فشار روی اعصاب گردن نیز كاهش پیدا­ می­كند و شدت درد به طرز قابل توجه ای كم یا از بین می‌­رود.

اوزون تراپی دیسك گردن | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد اوزون تراپی دیسك گردن و قیمت اوزون تراپی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - فیلم اوزون تراپی گردن - هزینه اوزون تراپی دیسك گردن - تعداد جلسات اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - اوزون تراپی دیسك كمر كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.