• خانه
  • وبلاگ
  • عوارض اوزون تراپی زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
عوارض اوزون تراپی زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

عوارض اوزون تراپی زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/01/08

اوزون تراپی روشی نوین و بی خطر در درمان آسیب های زانو و آرتروز زانو می باشد. به همین دلیل استفاده از این روش در میان ورزشكاران حرفه ای و فوتبالیست ها نیز توصیه می شود.

عوارض اوزون تراپی زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  عوارض اوزون تراپی زانو و موضوعات پرجستجوی قیمت اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون درمانی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو - اوزون درمانی زانو - قیمت آمپول اوزون خواهیم پرداخت.

عوارض اوزون تراپی زانو |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به عوارض اوزون تراپی زانو و پرسش هایی قیمت اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون درمانی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو - اوزون درمانی زانو - قیمت آمپول اوزون بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


SQbxIKPNaj 

زانو یكی از مهم ترین مفاصل تحمل كننده وزن بدن می باشد به طوری كه نقش عمده ای در تحرك و به طبع در تمام فعالیت های بدنی می تواند داشته باشد و تخریب در آن علاوه بر بروز درد در فرد می تواند در كیفیت زندگی او نیز تاثیر نامطلوبی داشته باشد.
در عصر حاضر درد آرتروز زانو در میان افراد جامعه افزایش یافته است و روش های درمانی مختلفی برای این مشكل وجود دارد از جمله انجام جراحی های پیچیده كه ممكن است عوارض را برای بیمار به همراه داشته باشد. بنابراین با درمان به موقع آرتروز زانو می توان از انجام جراحی های پیچیده جلوگیری كرد. اصولا در عصر حاضر درمان های نوین بسیاری در ارتباط با آرتروز زانو با توجه به نیاز گسترده ما انسان ها ایجاد شده است. یكی از جدیدترین روش هایی كه امروزه كاربرد بسیاری هم دارد، استفاده از گاز اوزون در درمان آرتروزهای زانو و همچنین آسیب های زانو می باشد.
تاكنون معایب و عوارض خاصی از روش اوزون تراپی مشاهده نشده است زیرا گاز اوزون پس از مدتی در مفاصل بدن توسط گردش خون جذب می شود و چیزی از آن در داخل مفصل باقی نمی ماند بنابراین مشكلی برای بیمار ایجاد نمی كند. ولی نكته قابل توجه این است كه این روش حتما باید توسط متخصص ارتوپدی حاذق و باتجربه انجام گیرد. 

همانطور كه گفته شد، اگر این فرآیند، توسط پزشك متبحر و باتجربه انجام شود، بسیار ساده، ایمن و بی خطر خواهد بود. حتی با وجود چنین شرایطی، یك سری عوارض ممكن است به ندرت رخ دهند. این عوارض عبارتند از :
احساس درد در ناحیه زانو
بالا رفتن فشار خون
سرگیجه
بی حسی در سر انگشتان
موارد ذكر شده همگی موقتی هستند.
اوزون نباید استنشاق و تنفس گردد زیرا باعث می شود تا داخل بینی راه یابد و سبب مشكلات زیر شود :
حالت تهوع
سوزش
مشكلات تنفسی
سرفه
اوزون تراپی می تواند اثرات منفی و جانبی داشته باشد كه حتی بعضی از آن ها شدید هستند، این اثرات شامل موارد زیر است :
بالا بردن ریسك سكته كردن
نفس كم آوردن و دیگر مشكلات تنفسی
متورم شدن عروق
آمبولی ریوی و احتمال مرگ به هنگام تزریق وریدی
مشكلات قلبی
كاهش گردش خون در بدن و ضعیف شدن آن
غیرفعال شدن آنزیم

عوارض اوزون تراپی زانو | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد عوارض اوزون تراپی زانو و قیمت اوزون تراپی زانو - عوارض اوزون درمانی - نظرات مردم درباره اوزون تراپی - عوارض اوزون تراپی دیسك كمر - مراقبت های بعد از اوزون تراپی زانو - اوزون تراپی زانو - اوزون درمانی زانو - قیمت آمپول اوزون كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.