• خانه
  • وبلاگ
  • عكس قبل و بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد
عكس قبل و بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

عكس قبل و بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد

1401/02/11

این روش درمانی مخفف Platelet Rich Plasma یا سرم غنی‌شده از پلاكت می‌باشد و اساس كاربرد این تكنیك استفاده از توان بیولوژیك بدن برای ترمیم خود در پاسخ به آسیب‌ها می‌باشد

عكس قبل و بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مطالب به موضوع  عكس قبل و بعد از پی آر پی و موضوعات پرجستجوی عكس قبل و بعد از پی آر پی دور چشم - فیلم تزریق پی ار پی صورت - بهترین مركز پی آر پی درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو - عوارض پی آر پی مو - هزینه پی آر پی صورت - نظرات در مورد پی آر پی صورت - هزینه پی آر پی مو خواهیم پرداخت.

عكس قبل و بعد از پی آر پی |دكتر سید سعید مهاجرزاده جراح و متخصص ارتوپدی در مشهد : در این مقاله می خواهیم به عكس قبل و بعد از پی آر پی و پرسش هایی عكس قبل و بعد از پی آر پی دور چشم - فیلم تزریق پی ار پی صورت - بهترین مركز پی آر پی درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو - عوارض پی آر پی مو - هزینه پی آر پی صورت - نظرات در مورد پی آر پی صورت - هزینه پی آر پی مو بپردازیم لطفا همراه ما باشید.


NWvFHFsReB 

 پلاكت‌ها حاوی مواد رشدی و ترمیم‌كننده فراوان می‌باشند و تزریق مقدار غنی‌شده از آن (كه با استفاده از پی آر پی به 5 برابر نرمال می‌رسد) می‌تواند موجب افزایش تعداد سلول‌ها و ترمیم بافت صدمه‌دیده خصوصاً در غضروف و لیگامانها شود و به همین دلیل پی آر پی یكی از كاربردهای اثبات‌شده و اساسی آن در آرتروز زانو و آرتروز مچ پا، صدمات منیسك و رباط‌های زانو، صدمات تاندون‌های شانه و التهابات و دردهای آرنج مانند آرنج تنیس‌بازان و التهاب فاسیای كف پا ( كه به‌طور عامیانه به آن خار پاشنه می‌گویند) می‌باشد.PRP زانو توسط سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران به عنوان یك روش درمانی موثر تایید شده است.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده تزریق prp در زانو در 80% افراد دارای آرتروز زانو درجه 2 و 3 پاسخ داده و اغلب اثر آن حداقل تا 9 ماه ادامه می‌یابد و در این مدت میزان درد و مصرف مسكن در بیمار به‌شدت كاهش می‌یابد.بیمارانی كه در تحقیقات گسترده یك تا دو سال بعد هم مورد معاینه قرار گفته اند اثر پایدار خشكی و درد را همچنان عنوان می كنند. پی ار پی زانو توسط سازمان غذا و دارو آمریكا یا FDA مورد تایید قرار گرفته است .
همچنین عموما از یك سنی غضروف مفصلی ۴ تا ۶ درصد سالانه تخریب می شود و پی ار پی زانو به طور معنی داری آن را كاهش می دهد. به عبارتی prp زانو از تشدید آرتروز زانو هم پیشگیری می كند.
توجه كنید كه اثرات پی آر پی زاتو از ۱ هفته تا ۳ ماه بعد ترریق پلاكت شروع می شود .تعداد تزریق معمولاً 3 تزریق به فاصله 1 تا 2 هفته الی یك ماه می‌باشد ولی تعداد دفعات تزریق برخلاف كورتن محدودیتی ندارد و می‌توان متناسب با نیاز بیمار انرا تكرار كرد. در مورد تزریق خار پاشنه و رباط‌ها و تاندون‌ها تعداد تزریقات پایین‌تر بوده و گاهی بیماران حتی با یك تزریق هم پاسخ می‌دهند.از حسن‌های مهم این روش این است كه در صورت ایجاد اثرات مثبت در بیمار اثرات آن دائمی و درمانی می‌باشد و اثر آن صرفاً تسكینی نیست.

عكس قبل و بعد از پی آر پی | جراح و متخصص ارتوپدی | ارتوپد خوب در مشهد - ما تلاش كردین در مورد عكس قبل و بعد از پی آر پی و عكس قبل و بعد از پی آر پی دور چشم - فیلم تزریق پی ار پی صورت - بهترین مركز پی آر پی درمشهد - مراقبت بعد از پی آر پی مو - عوارض پی آر پی مو - هزینه پی آر پی صورت - نظرات در مورد پی آر پی صورت - هزینه پی آر پی مو كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نمایی لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های 09376368767 - 051-38449326 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل از درمان مطلع شوید.